Kategóriák: Hírek

Game Developers Forum – végleges program

17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A 2008. május 17-én megrendezendő Game Developers Forum weboldala mától az esemény végleges programjával várja az érdeklődőket.

KISTEREM

 

09:30–10:00

Megnyitó

10:00–10:50

Digital Reality – Filmkészítés valós idejű eszközökkel: a Digital Reality saját fejlesztésű movie editorának bemutatása – Fodor Tamás, Lead Movie Artist

10:50–11:40

Jagex – A valós világ fenyegetése, az illegális valós világbeli kereskedelem veszélyei az MMO-kban, és a lehetséges módszerek a leküzdésükre –

Jele Imre – Head of Game Content

11:40–12:00

Szünet

12:00–12:50

Sproing Interactive Media Gmbh – My Riding Stables Wii – fennakadás nélküli galoppozás egy új platformra, új technológiával Harald Riegler, CEO

12:50–13:40

Invictus-Games – Játékfejlesztés az ázsiai piacra –

Kozák Tamás, ügyvezető-igazgató

13:40–14:30

Ebédszünet

14:30–15:20

Studio21 – Az Autodesk és a Studio21 bemutatja: 3ds Max 2009 –

Michael Langmayer, Autodesk termékspecialista

15:20–16:10

Eidos Hungary – Hogyan készítsünk folytatást? –

Szalacsi Botond, vezető dizájner

16:10–17:00

Epic Games (a CD Projekt jóvoltából) – Kockázatkezelés a multiplatform- fejlesztések során –

Dr. Michael Capps, elnök

NAGYTEREM

 

09:30–10:00

Megnyitó

10:00–10:25

Epic Games – Reflektorfényben a Gears of War franchise –

Dr. Michael Capps, elnök

10:25–11:25

Crytek – A játékgrafika jövője –

Cevat Yerli, a Crytek CEO-ja, alapító tagja és elnöke

11:25–11:45

Szünet

11:45–12:35

3D Brigade – Unreal 3 motorra felkészített karakter modellezése csúcskategóriás projektekhez – Vékony Csaba, modellezési igazgató

12:35–13:25

Eidos Hungary – Repülőgépmodellek készítésének munkafázisai – Seres Lehel, Technical Artist

13:25–13:30

JF (jatekfejlesztes.hu) – Kétszínű játékok: Minigame játékfejlesztő verseny eredményhirdetés – Faragó Zoltán (jatekfejlesztes.hu – szerkesztő), Kiss Péter (jatekfejlesztes.hu – szerkesztő)

13:40–14:30

Ebédszünet

14:30–15:20

Crytek – Hogyan készült a Crysis? –

Sten Huebler (Lead Designer), Bernd Diemer (producer)

15:20–16:10

Meglepetésvendég!

16:10–17:00

Mesharray – Softimage|XSI Mesterkurzus – A Softimage|XSI használata Next-Gen játékfejlesztői környezetben – Mátéfy Szabolcs (j3st3r), 3D-artist

Legfrissebb bejegyzések

FAIRY TAIL 2 – játékteszt

A FAIRY TAIL folytatása egy karakterközpontú, látványos harcokkal társított kalandot tartogat, melyet főleg a széria…

2024-12-25

Void Train – Korai Hozzáférés betekintő

A VoidTrain egy rendkívül ígéretes Korai Hozzáférésű játék, ami jelenleg nem tud felérni a témájában…

2024-12-24

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13