Kategóriák: Hírek

Game Developers Forum – végleges program

17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A 2008. május 17-én megrendezendő Game Developers Forum weboldala mától az esemény végleges programjával várja az érdeklődőket.

KISTEREM

 

09:30–10:00

Megnyitó

10:00–10:50

Digital Reality – Filmkészítés valós idejű eszközökkel: a Digital Reality saját fejlesztésű movie editorának bemutatása – Fodor Tamás, Lead Movie Artist

10:50–11:40

Jagex – A valós világ fenyegetése, az illegális valós világbeli kereskedelem veszélyei az MMO-kban, és a lehetséges módszerek a leküzdésükre –

Jele Imre – Head of Game Content

11:40–12:00

Szünet

12:00–12:50

Sproing Interactive Media Gmbh – My Riding Stables Wii – fennakadás nélküli galoppozás egy új platformra, új technológiával Harald Riegler, CEO

12:50–13:40

Invictus-Games – Játékfejlesztés az ázsiai piacra –

Kozák Tamás, ügyvezető-igazgató

13:40–14:30

Ebédszünet

14:30–15:20

Studio21 – Az Autodesk és a Studio21 bemutatja: 3ds Max 2009 –

Michael Langmayer, Autodesk termékspecialista

15:20–16:10

Eidos Hungary – Hogyan készítsünk folytatást? –

Szalacsi Botond, vezető dizájner

16:10–17:00

Epic Games (a CD Projekt jóvoltából) – Kockázatkezelés a multiplatform- fejlesztések során –

Dr. Michael Capps, elnök

NAGYTEREM

 

09:30–10:00

Megnyitó

10:00–10:25

Epic Games – Reflektorfényben a Gears of War franchise –

Dr. Michael Capps, elnök

10:25–11:25

Crytek – A játékgrafika jövője –

Cevat Yerli, a Crytek CEO-ja, alapító tagja és elnöke

11:25–11:45

Szünet

11:45–12:35

3D Brigade – Unreal 3 motorra felkészített karakter modellezése csúcskategóriás projektekhez – Vékony Csaba, modellezési igazgató

12:35–13:25

Eidos Hungary – Repülőgépmodellek készítésének munkafázisai – Seres Lehel, Technical Artist

13:25–13:30

JF (jatekfejlesztes.hu) – Kétszínű játékok: Minigame játékfejlesztő verseny eredményhirdetés – Faragó Zoltán (jatekfejlesztes.hu – szerkesztő), Kiss Péter (jatekfejlesztes.hu – szerkesztő)

13:40–14:30

Ebédszünet

14:30–15:20

Crytek – Hogyan készült a Crysis? –

Sten Huebler (Lead Designer), Bernd Diemer (producer)

15:20–16:10

Meglepetésvendég!

16:10–17:00

Mesharray – Softimage|XSI Mesterkurzus – A Softimage|XSI használata Next-Gen játékfejlesztői környezetben – Mátéfy Szabolcs (j3st3r), 3D-artist

Legfrissebb bejegyzések

Jövő nyáron jön a Rosszfiúk 2, most viszont itt a szinkronos előzetese

A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…

2024-11-22

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19