A 2008. május 17-én megrendezendő Game Developers Forum weboldala mától az esemény végleges programjával várja az érdeklődőket.
KISTEREM |
|
09:30–10:00 | Megnyitó |
10:00–10:50 | Digital Reality – Filmkészítés valós idejű eszközökkel: a Digital Reality saját fejlesztésű movie editorának bemutatása – Fodor Tamás, Lead Movie Artist |
10:50–11:40 | Jagex – A valós világ fenyegetése, az illegális valós világbeli kereskedelem veszélyei az MMO-kban, és a lehetséges módszerek a leküzdésükre –Jele Imre – Head of Game Content |
11:40–12:00 | Szünet |
12:00–12:50 | Sproing Interactive Media Gmbh – My Riding Stables Wii – fennakadás nélküli galoppozás egy új platformra, új technológiával – Harald Riegler, CEO |
12:50–13:40 | Invictus-Games – Játékfejlesztés az ázsiai piacra –Kozák Tamás, ügyvezető-igazgató |
13:40–14:30 | Ebédszünet |
14:30–15:20 | Studio21 – Az Autodesk és a Studio21 bemutatja: 3ds Max 2009 –Michael Langmayer, Autodesk termékspecialista |
15:20–16:10 | Eidos Hungary – Hogyan készítsünk folytatást? –Szalacsi Botond, vezető dizájner |
16:10–17:00 | Epic Games (a CD Projekt jóvoltából) – Kockázatkezelés a multiplatform- fejlesztések során –Dr. Michael Capps, elnök |
| |
NAGYTEREM |
|
09:30–10:00 | Megnyitó |
10:00–10:25 | Epic Games – Reflektorfényben a Gears of War franchise –Dr. Michael Capps, elnök |
10:25–11:25 | Crytek – A játékgrafika jövője –Cevat Yerli, a Crytek CEO-ja, alapító tagja és elnöke |
11:25–11:45 | Szünet |
11:45–12:35 | 3D Brigade – Unreal 3 motorra felkészített karakter modellezése csúcskategóriás projektekhez – Vékony Csaba, modellezési igazgató |
12:35–13:25 | Eidos Hungary – Repülőgépmodellek készítésének munkafázisai – Seres Lehel, Technical Artist |
13:25–13:30 | JF (jatekfejlesztes.hu) – Kétszínű játékok: Minigame játékfejlesztő verseny eredményhirdetés – Faragó Zoltán (jatekfejlesztes.hu – szerkesztő), Kiss Péter (jatekfejlesztes.hu – szerkesztő) |
13:40–14:30 | Ebédszünet |
14:30–15:20 | Crytek – Hogyan készült a Crysis? –Sten Huebler (Lead Designer), Bernd Diemer (producer) |
15:20–16:10 | Meglepetésvendég! |
16:10–17:00 | Mesharray – Softimage|XSI Mesterkurzus – A Softimage|XSI használata Next-Gen játékfejlesztői környezetben – Mátéfy Szabolcs (j3st3r), 3D-artist |
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!