A 2008. május 17-én megrendezendő Game Developers Forum weboldala mától az esemény végleges programjával várja az érdeklődőket.
KISTEREM |
|
09:30–10:00 | Megnyitó |
10:00–10:50 | Digital Reality – Filmkészítés valós idejű eszközökkel: a Digital Reality saját fejlesztésű movie editorának bemutatása – Fodor Tamás, Lead Movie Artist |
10:50–11:40 | Jagex – A valós világ fenyegetése, az illegális valós világbeli kereskedelem veszélyei az MMO-kban, és a lehetséges módszerek a leküzdésükre –Jele Imre – Head of Game Content |
11:40–12:00 | Szünet |
12:00–12:50 | Sproing Interactive Media Gmbh – My Riding Stables Wii – fennakadás nélküli galoppozás egy új platformra, új technológiával – Harald Riegler, CEO |
12:50–13:40 | Invictus-Games – Játékfejlesztés az ázsiai piacra –Kozák Tamás, ügyvezető-igazgató |
13:40–14:30 | Ebédszünet |
14:30–15:20 | Studio21 – Az Autodesk és a Studio21 bemutatja: 3ds Max 2009 –Michael Langmayer, Autodesk termékspecialista |
15:20–16:10 | Eidos Hungary – Hogyan készítsünk folytatást? –Szalacsi Botond, vezető dizájner |
16:10–17:00 | Epic Games (a CD Projekt jóvoltából) – Kockázatkezelés a multiplatform- fejlesztések során –Dr. Michael Capps, elnök |
| |
NAGYTEREM |
|
09:30–10:00 | Megnyitó |
10:00–10:25 | Epic Games – Reflektorfényben a Gears of War franchise –Dr. Michael Capps, elnök |
10:25–11:25 | Crytek – A játékgrafika jövője –Cevat Yerli, a Crytek CEO-ja, alapító tagja és elnöke |
11:25–11:45 | Szünet |
11:45–12:35 | 3D Brigade – Unreal 3 motorra felkészített karakter modellezése csúcskategóriás projektekhez – Vékony Csaba, modellezési igazgató |
12:35–13:25 | Eidos Hungary – Repülőgépmodellek készítésének munkafázisai – Seres Lehel, Technical Artist |
13:25–13:30 | JF (jatekfejlesztes.hu) – Kétszínű játékok: Minigame játékfejlesztő verseny eredményhirdetés – Faragó Zoltán (jatekfejlesztes.hu – szerkesztő), Kiss Péter (jatekfejlesztes.hu – szerkesztő) |
13:40–14:30 | Ebédszünet |
14:30–15:20 | Crytek – Hogyan készült a Crysis? –Sten Huebler (Lead Designer), Bernd Diemer (producer) |
15:20–16:10 | Meglepetésvendég! |
16:10–17:00 | Mesharray – Softimage|XSI Mesterkurzus – A Softimage|XSI használata Next-Gen játékfejlesztői környezetben – Mátéfy Szabolcs (j3st3r), 3D-artist |
A FAIRY TAIL folytatása egy karakterközpontú, látványos harcokkal társított kalandot tartogat, melyet főleg a széria…
A VoidTrain egy rendkívül ígéretes Korai Hozzáférésű játék, ami jelenleg nem tud felérni a témájában…
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…