17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Xbox World munkatársa, Rob Taylor az első játék újságíró ezen a planétán, aki végigvitte a GTA IV-et. A GamesRadar által készített interjúból szemezgettük ki a lényegesebb információkat.

Taylor a kérdezz-felelekben elárulta, hogy március 26-án érkezett a telefonhívás, hogy lehetősége nyílik idő előtt kipróbálni a GTA IV-et. Három teljes napon át nyüstölte a játékot reggel kilenctől durván este kilencig és az egyjátékos kampányon az átvezető filmek átlépése nélkül durván 24 óra alatt sikerült végiglovagolnia. Taylor nem sokat akart elárulni a single player szekcióról, mert szerinte ezt mindenkinek át kell élnie, ugyanis igazi mérföldkövek láthatók a videójátékban. Annyit azért elkottyintott, hogy durván 40 óra lehet normál sebességen a sztorimód kivégzése és ha a mellékküldetéseket is belevesszük, akkor akár plusz 25 órával is megnőhet a játékidő. Persze ha valóban teljesen be akarjuk barangolni Liberty City-t, akkor ez az idő tovább nőhet, arról nem is beszélve, hogy az X360 tulajdonosok letölthető tartalmakat is kapnak, ami újabb extra játékidőt generál.

Elmondása szerint hatalmas különbség van a korábbi részek és a negyedik epizód között. Véleménye szerint ez minden idők legjobb GTA-része, mely főleg a tűzharcban és a vezetésben fejlődött hatalmasat. Természetesen minden más eleme is árasztja a next-gen érzést, így az is kiderült az interjúból, hogy Liberty City minden eddiginél realisztikusabbra sikeredett, ráadásul a történetvezetés, a dialógusok, a karakteranimációk is sokkal hitelesebbek, mint eddig. Taylor szerint az egész teljesen filmszerű élményt nyújt majd.

Az Xbox World szerkesztőjének természetesen a többjátékos móduszt is lehetősége nyílt kipróbálni, melyről elárulta, hogy a deatmatch és a team deatmatch módozatok mellett bőven akad olyan, ami hosszú időra leköti az embert. Szerinte ilyen lehet a Mafiya (kaotikus, misszió-alapú módozat), a Cops ‘n’ Crooks, ahol az egyik csapat feladata, hogy elkapja a másikat  és a Hangman’s Noose, amely egyfajta kooperatív mód, ahol a játékosok csapata egy SWAT kommandó ellen indul harcba.

A teljes interjút itt olvashatjátok!

Legfrissebb bejegyzések

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13

Dimensionals – Korai Hozzáférés betekintő

A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…

2024-12-12

New Arc Line – Korai Hozzáférés betekintő

Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…

2024-12-11