Kategóriák: PC hírekXbox 360 hírek

Gears of War – Miért is kellett a láncfűrész?

17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Epic elnöke, Mike Capps New Yorkban a Comic-Conon tartott beszédében arról is beszélt, hogy a mostanra emblematikussá vált láncfűrész eredetileg nem a töményebb vérengzés érdekében került a játékba…… a fő cél a karakterek igazi komplexitásának érzékeltetése volt. Érdekes, hogy az ötlet, amitől eleinte ódzkodtak mára a Gears of War egyik markáns sarkkövévé nőtte ki magát.

"Az ok, amiért ez egyáltalán létezik, hogy veszett sokba került megalkotni ezeket a karaktereket – így CappsAmi egyszerűen annak indult, hogy valahogyan érzékeltessük is a játékossal milyen komplex karaktereket irányít, végül a játék harcrendszerének egyik meghatározó elemévé vált"

Szép dolgokra képes a véletlen, nem?

Legfrissebb bejegyzések

Jövő nyáron jön a Rosszfiúk 2, most viszont itt a szinkronos előzetese

A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…

2024-11-22

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19