Oldal kiválasztása

Gears of War – Miért is kellett a láncfűrész?

Gears of War – Miért is kellett a láncfűrész?
17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Epic elnöke, Mike Capps New Yorkban a Comic-Conon tartott beszédében arról is beszélt, hogy a mostanra emblematikussá vált láncfűrész eredetileg nem a töményebb vérengzés érdekében került a játékba…… a fő cél a karakterek igazi komplexitásának érzékeltetése volt. Érdekes, hogy az ötlet, amitől eleinte ódzkodtak mára a Gears of War egyik markáns sarkkövévé nőtte ki magát.

"Az ok, amiért ez egyáltalán létezik, hogy veszett sokba került megalkotni ezeket a karaktereket – így CappsAmi egyszerűen annak indult, hogy valahogyan érzékeltessük is a játékossal milyen komplex karaktereket irányít, végül a játék harcrendszerének egyik meghatározó elemévé vált"

Szép dolgokra képes a véletlen, nem?

Translate »