Az IGN meginterjúvolta a Metal Gear Solid sorozat atyját, Hideo Kojimát, aki kifakadt a kérdezz-felelek alatt.
"Amikor a Tokyo Game Show alkalmával először bemutattuk a játékot, boldog volt a csapat. A PlayStation 3 igazi álomgépnek tűnt, azonban a fejlesztések előrehaladtával rá kellett jönnünk, hogy a "fekete szörnyetegnek" komoly korlátai vannak. Eredetileg tíz lépést szerettünk volna megtenni előre és ehelyett mindössze egyet sikerült. Ettől függetlenül sokat így is sokat fejlődtünk, de messze nem ezt vártuk."
"Három évvel ezelőtt még úgy nyilatkoztam az MGS kapcsán, hogy valami igazán maradandót, forradalmit fogunk alkotni a srácokkal. Sajnos ez nem jött össze, mely leginkább a CPU-nak köszönhető. Már most is teljesítőképessége határán használjuk a PS3 Cell erőforrásait. De ne értsenek félre, ugyanis nem a PS3-at vagy az MGS4-et kritizálom, csupán a kezdetek kezdetén nem voltunk tisztában a Sony által kínált specifikáció valós teljesítményével, így olyanba vágtunk a fejszénket, ami mi magunk se láttunk előre."
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…