Az IGN meginterjúvolta a Metal Gear Solid sorozat atyját, Hideo Kojimát, aki kifakadt a kérdezz-felelek alatt.
"Amikor a Tokyo Game Show alkalmával először bemutattuk a játékot, boldog volt a csapat. A PlayStation 3 igazi álomgépnek tűnt, azonban a fejlesztések előrehaladtával rá kellett jönnünk, hogy a "fekete szörnyetegnek" komoly korlátai vannak. Eredetileg tíz lépést szerettünk volna megtenni előre és ehelyett mindössze egyet sikerült. Ettől függetlenül sokat így is sokat fejlődtünk, de messze nem ezt vártuk."
"Három évvel ezelőtt még úgy nyilatkoztam az MGS kapcsán, hogy valami igazán maradandót, forradalmit fogunk alkotni a srácokkal. Sajnos ez nem jött össze, mely leginkább a CPU-nak köszönhető. Már most is teljesítőképessége határán használjuk a PS3 Cell erőforrásait. De ne értsenek félre, ugyanis nem a PS3-at vagy az MGS4-et kritizálom, csupán a kezdetek kezdetén nem voltunk tisztában a Sony által kínált specifikáció valós teljesítményével, így olyanba vágtunk a fejszénket, ami mi magunk se láttunk előre."
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!