17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Bethesda ma délelőtt Londonban egy rövid prezentáció keretén belül bemutatta a sajtó képviselőinek a Fallout 3-at.

A prezentáció során Peter Hines elárulta, hogy a fejlesztés kezdetekor X360-on kezdtek el dolgozni, így ez a platform tekinthető vezető fejlesztési platformnak. A fejlesztés során 30 FPS-re maximalizálták a képrfrissítést, mely PC-n, X360-on és PS3-on is egyaránt gyönyörű látványt képes majd megjeleníteni. Hines azt is elárulta, hogy a PC tulajoknak nem kell aggódniuk, céljuk nem egy Crysist fejleszteni, így ennek megfelelően a gépigény is jóval kisebb lesz. A londoni prezentáción elhangzottak szerint az Obliviont elfuttató masinák elegendőek lesznek az ősszel érkező játékhoz. Hines prezentációja végén még annyit fűzött hozzá mondandójához, hogy jelenleg komoly ellenőrzésen esik át a játék. A nem tetsző részeket azonnal kivágják, ha pedig valami új játékmenetbeli újdonság jut eszükbe azt azonnal beleteszik.

Legfrissebb bejegyzések

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19

Knights Within – Korai Hozzáférés betekintő

A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…

2024-11-18