Xbox 360: kétszeres európai eladások
Sikeresnek bizonyult az előző hónapban meghozott árnyisszantás – áll a Microsoft frissen kiadott közleményében.
A Microsoft a Sony és a PlayStation 3 rohamos erősödését nem nézhette tétlenül, így előző hónapban, márciusban drasztikus árcsökkentést eszközölt a redmondi óriás. A mostani adatok szerint úgy tűnik, hogy az ötlet jónak bizonyult, ugyanis a felmérések szerint az elmúlt egy hónap alatt a tavalyi esztendőhöz képest kétszeresére nőt az X360 iránti kereslet és így mostmár az Európa, Közel-Kelet, Afrika hármas régióban 42 százalékos piaci részesedéssel bír a Microsoft.
Érdekesség, hogy az egy főre jutó szoftverek számában hatalmas előnnyel bír az X360. A frissen készített elemzések szerint minden X360 mellé 7 darab játék jut, míg a PlayStation 3-nál ez a szám csak 3.8, a Wii-nél pedig 3.5, amik ugyan szép eredmények.
A jövőben a Microsoft továbbra sem pihen és olyan alkotásokkal szeretne újabb és újabb vásárlókat masinájához láncolni, mint a Grand Theft Auto IV, a Rock Band, a Lego Indiana Jones, vagy a Ninja Gaiden, melyek biztos, hogy újabb nagyobb mértékű gépvásárlást is generálnak.