Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a Gearbox több fejlesztés alatt álló játékában a jövőben reklámokat tüntet fel. Ez ügyben igencsak megoszlottak a vélemények, így aztán a kételyeket a Randy Pitchford, a Gearbox elnöke oszlatta szét.
Ezen fanyalgók és kétkedők számára adott csattanos választ Randy Pitchford, a Gearbox elnöke. Az úriember blogjában képekkel illusztrált képeken mutatta be, hogy például a BiA-ban egy Philips reklámnak igenis van létjogosultsága, hiszen a holland cég már a második világháború idején is létezett, ráadásul a Market Garden hadműveletet feldolgozó produkcióban pont tiszteletünket tesszük Eindhovenben, a Philips egyik akkori gyárában. Egyszóval nyugodt szívvel elmondható az ötletről, hogy korhű, beleolvad a környezetbe, abszolút nem zavaró. Pitchford azt is hozzáfűzte mondandójához, hogy az így befolyó összegeket a játékok tökéletesítésére használják fel.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…