Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a Gearbox több fejlesztés alatt álló játékában a jövőben reklámokat tüntet fel. Ez ügyben igencsak megoszlottak a vélemények, így aztán a kételyeket a Randy Pitchford, a Gearbox elnöke oszlatta szét.
Ezen fanyalgók és kétkedők számára adott csattanos választ Randy Pitchford, a Gearbox elnöke. Az úriember blogjában képekkel illusztrált képeken mutatta be, hogy például a BiA-ban egy Philips reklámnak igenis van létjogosultsága, hiszen a holland cég már a második világháború idején is létezett, ráadásul a Market Garden hadműveletet feldolgozó produkcióban pont tiszteletünket tesszük Eindhovenben, a Philips egyik akkori gyárában. Egyszóval nyugodt szívvel elmondható az ötletről, hogy korhű, beleolvad a környezetbe, abszolút nem zavaró. Pitchford azt is hozzáfűzte mondandójához, hogy az így befolyó összegeket a játékok tökéletesítésére használják fel.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…