Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a Gearbox több fejlesztés alatt álló játékában a jövőben reklámokat tüntet fel. Ez ügyben igencsak megoszlottak a vélemények, így aztán a kételyeket a Randy Pitchford, a Gearbox elnöke oszlatta szét.
Ezen fanyalgók és kétkedők számára adott csattanos választ Randy Pitchford, a Gearbox elnöke. Az úriember blogjában képekkel illusztrált képeken mutatta be, hogy például a BiA-ban egy Philips reklámnak igenis van létjogosultsága, hiszen a holland cég már a második világháború idején is létezett, ráadásul a Market Garden hadműveletet feldolgozó produkcióban pont tiszteletünket tesszük Eindhovenben, a Philips egyik akkori gyárában. Egyszóval nyugodt szívvel elmondható az ötletről, hogy korhű, beleolvad a környezetbe, abszolút nem zavaró. Pitchford azt is hozzáfűzte mondandójához, hogy az így befolyó összegeket a játékok tökéletesítésére használják fel.
A Croc: Legend of the Gobbos felújított verziója mindent megőriz, ami emlékezetessé tette az eredetit.
A Mandragora: Whispers of the Witch Tree egy magyar fejlesztőcsapat sötét, oldalnézetes metroidvania soulslike játéka!
A Humble Games Pokémon-like MMO-ja a TEMTEM, a tavalyi bejelentés után most megkapta az utolsó…
A Cubic Odyssey a Minecraft és a No Man's Sky főbb elemeit próbálja vegyíteni egy…
Szellemes szellemek szellemeskednek.
Averno City egy bűnnel teli, kaotikus város, ami rád vár, hogy rendet tégy! Vagy legalábbis…