17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Dead Space executive producere, Glen Schofield egy interjúban elárulta, hogy Isaac Clarke kalandjait a kezdetek óta több részben képzelték elmesélni.

A Dead Space executive producere, Glen Schofield a videogaming247-nek nyilatkozott a Dead Space kapcsán. A játék producere elárulta, hogy már a kezdetek óta nagyban és hosszútávra gondolkodtak. Egy hatalmas, több mellékágból álló történetet rittyentettek a játék alá, ráadásul rengeteg olyan karaktert találtak ki, akikről egyelőre még semmit nem tudni. Éppen ezért ötlötték ki, hogy egy képregényt és egy animációs filmet is készítenek, ugyanis minél részletesebben szeretnék elénk tárni ezt a fantasztikus világot. Az interjúban ezenkívül arra is fény derült, hogy egy folytatásos produkciót terveznek a Dead Space-ből, amelynek valószínűleg csak a pocsék eladások szabhatnak majd gátat.

A Dead Space PC-re, X360-ra és PS3-ra debütál idén Halloweenkor.

Legfrissebb bejegyzések

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19

Knights Within – Korai Hozzáférés betekintő

A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…

2024-11-18

Ara: History Untold – játékteszt

Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…

2024-11-17

Metaphor ReFantazio – játékteszt

Az ATLUS 35 évnyi tapasztalattal, a Persona és Shin Megami Tensei sorozatokból merítve és rengeteg…

2024-11-16