17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Borthers in Arsm-szériával híressé vált Gearbox ma bejelentette, hogy egyezséget kötött az in-game reklámozással foglalkozó Double Fusion-nel.

Az egyezség értelmében a Gearbox következő játékaiban sorra felbukkannak majd rejtett, úgynevezett in-game reklámok. A stúdió jelenleg a Brothers in Arms: Hell’s Highway mellett gőzerővel dolgozik az Aliens: Colonial Marines-on, a Borderlands-en és a Heat-en, így reklámfelület hiánnyal nem fognak küszködni. A kiadott sajtólevél szerint próbálnak majd ügyelni a hitelességre is, ami érthető is, hiszen egy Burger King reklám furán hatna egy ’40-es években játszódó második világháborús alkotásban.

Legfrissebb bejegyzések

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19

Knights Within – Korai Hozzáférés betekintő

A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…

2024-11-18

Ara: History Untold – játékteszt

Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…

2024-11-17