Todd Howard, a Bethesda embere mesélt a Fallout 3-ról az OXM legutóbbi podcastjában és az úriember lerántotta a leplet egy-két eddig nem ismert újdonságról.
A beszélgetésből kiderült, hogy a játék fejlesztése során annyi új ötlet merült fel, hogy a korábbi tervekhez képest kétszeresére duzzadt a stuff. Az eredetileg 20-40 órára tervezett játékidőt sikerült kitolni közel 100 tiszta órára, ezen kívül a fő vezérszálak megtartása mellett sikerült elérniük a Bethesda munkatársainak, hogy közel 200 alternatív befejezése lehet a Fallout 3-nak. Ezt úgy érték el a fejlesztők, hogy minden egyes tettünk kihatással lesz sorsunk későbbi kimenetelére, így a játék lezártakor arcunkba kapott átvezető film is aszerint fog megjelenni, ahogy a poszt-apokaliptikus világban cselekedtünk. A Fable 2 után ebben a csodában is hűséges társra lelhetünk Dogmeatben, a kutyusban, akinek különböző feladatokat adhatunk majd ki. Ha kell élelmet kerestethetünk vele, de elzavarhatjuk lőszert is kiszimatolni. Howard állítása szerint szívós lesz a blöki, így nehéz dolga lesz az ellenek, ha szembe kerülnek vele, de természetesen a kutya élete is véges, így óvatosan kell döntéseinket meghozni.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!