Todd Howard, a Bethesda embere mesélt a Fallout 3-ról az OXM legutóbbi podcastjában és az úriember lerántotta a leplet egy-két eddig nem ismert újdonságról.
A beszélgetésből kiderült, hogy a játék fejlesztése során annyi új ötlet merült fel, hogy a korábbi tervekhez képest kétszeresére duzzadt a stuff. Az eredetileg 20-40 órára tervezett játékidőt sikerült kitolni közel 100 tiszta órára, ezen kívül a fő vezérszálak megtartása mellett sikerült elérniük a Bethesda munkatársainak, hogy közel 200 alternatív befejezése lehet a Fallout 3-nak. Ezt úgy érték el a fejlesztők, hogy minden egyes tettünk kihatással lesz sorsunk későbbi kimenetelére, így a játék lezártakor arcunkba kapott átvezető film is aszerint fog megjelenni, ahogy a poszt-apokaliptikus világban cselekedtünk. A Fable 2 után ebben a csodában is hűséges társra lelhetünk Dogmeatben, a kutyusban, akinek különböző feladatokat adhatunk majd ki. Ha kell élelmet kerestethetünk vele, de elzavarhatjuk lőszert is kiszimatolni. Howard állítása szerint szívós lesz a blöki, így nehéz dolga lesz az ellenek, ha szembe kerülnek vele, de természetesen a kutya élete is véges, így óvatosan kell döntéseinket meghozni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…