17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Szivárvány Kommandó második alkalommal tér vissza a Bűn Városába, hogy rendet teremtsen.

Az idei igazi jubileumi esztendő a Rainbow Six sorozat számára, hiszen a kommandós egység idén ünnepli fennállásának tizedik születésnapját, amit a francia UbiSoft egy márciusban bemutatkozó Rainbow Six Vegas folytatással ünnepel majd meg.

A Vegas előző epizódja különös végkifejlettel lepte meg a rajongókat, így akik nagy nehezen végigverekedték magukat a játékon, meglepődve tapasztalták, hogy gyakorlatilag a mese kellős közepén nyisszantotta el a történetmesélést a UbiSoft Montreal. A srácok nem titkoltan azért cselekedtek így, mert egy kitűnő eladási mutató után sokkal könnyebb folytatást kreálni a matériának. Ennek ellenére egy teljesen új történetszálat rántottak elő puttonyukból. Ezek szerint az előző felvonás előzményeivel ismerkedhetünk majd meg, melynek hozadéka, hogy Logan Keller és gárdája ezúttal nem jut szerephez. A fejlesztők ígérete szerint a sztori összes építőeleme végleg a helyére kerül és egy frenetikusan megkomponált végkifejlettel végleg lezárják a Bűn Városában zajló eseményeket.

Az új rész természetesen rengeteg újdonsággal kecsegtet. Az előzetes információk szerint Las Vegas fényes szállodái és kaszinói mellett ipartelepeken, olajfinomítón, sztriptízbárban és vasútállomáson is küldetést kell teljesítenie az új tagokból álló Szivárvány csapatnak. A brigádnak összesen tízenegy új fegyver áll majd a rendelkezésére, de ezen kívül számos új felszerelést, álcázó berendezést és védő öltözetet kapunk kézbe, mellyel testi épségünket védhetjük majd. Példának okáért itt a kevlár mellény, mely a közelharcokban kitűnő társ lehet, azonban nehezíti mozgásunkat, lelassít bennünket. Az újítások tárházát gyarapítja az új szintfejlődési rendszer is, melynek lényege, hogy ha megfelelő pontossággal szórjuk a skullokat, akkor egy idő után a rendszer egy mesterlövész puskával ajándékoz meg bennünket, de ha tapasztalati pontjaikat például gránáthajigálásból kaparjuk össze, akkor lehetőségünk nyílik több gránátot magunknál tartani, ráadásul szélesebb palettából válogathatunk majd.

A UbiSoft Montreal természetesen a mesterséges intelligencián is módosított ezt-azt. Az ígéretek szerint a terroristák az összehangolt támadásokon kívül olyan eszközöket is bevetnek a végső likvidálás érdekében, mint a hőkamera vagy az éjjellátó, így olyan elterelő hadműveletek, mint a füstgránát vagy a világítás kiiktatása nem biztos, hogy sikerrel jár. Ezen kívül a grafikai motort is felpiszkálták a srácok, így mostantól a lövedékek és a repeszek a fizikának megfelelően viselkednek, azaz végre áthatolnak minden olyan anyagon, amin a valóságban is, így egy vékonyabb fal vagy egy faasztal már nem nyújt számunkra menedéket és ezt persze a gazfickók könyörtelenül ki is használják.

A Rainbow Six: Vegas 2 fő újdonságai mégsem ezek lesznek. Az előző rész többjátékos módjában már megismert karaktergeneráló rendszer ezúttal az egyjátékos kampányban is helyet kap, így teljesen egyedi kommandóssal indulhatunk majd harcolni. Érdekesség még, hogy a többjátékos módban a Raven Shield-ből megismert pályák többsége tér majd vissza, természetesen a mai kornak megfelelő köntösbe ágyazva. Állítólag közel 13 multiplayer térkép áll majd rendelkezésünkre, illetve két új játékmód is helyet kap a végleges alkotásban. Az X360-as verzióhoz egy teljesen új keresőmotort írtak, hogy az Xbox Live-on keresztül gyorsabban és hatékonyabban kereshessünk. Az újítások végül a kooperatív mód implementálással érnek véget. A fejlesztők a fejlesztés során erre a lehetőségre fektették a legtöbb hangsúlyt. Állítólag az egyjátékos kampányban bárhol csatlakozhatunk majd bajtársunkhoz és egy-egy komolyabb ütközetben segédkezhetünk. Ha úgy tartja kedvünk, akkor a teljes küldetést végigmókázhatjuk, de csak egy-egy rövid mozzanat erejéig is csatlakozhatunk cimboránkhoz.

A Rainbow Six Vegas 2 rengeteg újdonsággal kecsegtet és ha mindezt valóban helyet kap a március 21-én PC-re, X360-ra és PS3-ra is készülő játékban, akkor a tíz éves franchise újból visszatérhet régi dicsfényéhez.

Legfrissebb bejegyzések

FAIRY TAIL 2 – játékteszt

A FAIRY TAIL folytatása egy karakterközpontú, látványos harcokkal társított kalandot tartogat, melyet főleg a széria…

2024-12-25

Void Train – Korai Hozzáférés betekintő

A VoidTrain egy rendkívül ígéretes Korai Hozzáférésű játék, ami jelenleg nem tud felérni a témájában…

2024-12-24

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13