Az idei GDC-n tartott kerekasztal-beszélgetés során több fejlesztő is egyetértett abban, hogy tíz éven belül eltűnnek a jelenlegi műfaji besorolások.
Michael Hall, a TimeShift írója úgy véli, hogy technikailag már nagyon nehéz tovább fejlődni. Véleménye szerint nem tudják tovább feszíteni a határokat, hiszen már most is a fotórealisztikus ábrázolásnál tartanak. Ezzel azonban a szintén Saber Interactive-os Matthew Karch nem értett egyet. Szerinte még csak most kezdődik az igazi fejlődés, ugyanis állítása szerint jelenleg az őskorban járunk, az igazi áttörés csak mostantól veszi kezdetét.
DC Studios és a Warner Bros. Television által készített a Peacemaker – Békeharcos augusztus 21-én…
Lesz Kék Pelikan, Csongor és Tünde, Hófehér és rengeteg más animációs alkotás. A hatnapos összművészeti…
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…