Oldal kiválasztása

Bionic Commando – Előzetes

Bionic Commando – Előzetes
17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A japán Capcom az húszév után újra életet csihol a két évtizede, kizárólag NES-re elkészült Bionic Commando-ba.

Tavaly ősszel jelentette be a Capcom, hogy az 1988-ban Nintendo Entertainment System-re – továbbiakban NES – napvilágot látott bionikus karokkal megáldott főhős, Nathan Spencer húszévnyi vezeklés után visszatér, hogy ismét szétrúgja pár terrorista fenekét.

A japán Capcom teljesen új alapokra helyezi az új köntösbe ágyazott Bionic Commandot. A történet szerint főhősünk, Nathan "Rad" Spencer több mint tíz esztendőn keresztül harcolt a kormány oldalán az Imperials elleni harcban, azonban a végső küzdelem megnyerése után háborús bűneiért, és kegyetlenségeiért halálra ítélték. Börtönbe vetése után három évvel járunk a sztoriban, amikor bekapcsolódunk az események forgásába. Nathan épp kivégzésére vár, azonban a sors közbeszól, amikor terroristák egy maroknyi csoportja egy kísérleti bombát felrobbant Ascension City kellős közepén. A város a teljes pusztulás szélére kerül. A lakosság lélekszáma megtizelődik, a felhőkarcolók kártyavárként dőltek össze, a metró- és vasúthálózat is teljesen megbénult. Az utak járhatatlanok, egyedül a légi közlekedés az egyetlen járható út, azonban a terroristák ezt is kézben tartják. Az FSA ráeszmél, hogy már csak egyetlen ember segíthet rajtuk, így börtönbüntetése alól felmentik Nathant, aki biológiai kísérletek útján tett szert emberfeletti erejére, és bionikus végtagjaira.

A Nathanba beépített implantátumoknak a játék során hatalmas hasznuk lesz. Segítségével nemcsak jövőbeli Pókemberként közlekedhet a cyber-punk hangulatot árasztó romos város utcáin, de akár ellenfeleit is leteperheti egyetlen csapással. A bionikus kar segédletével 50 emeletnyi magasságokba leszünk képesek felmászni. A lehetetlennek tűnő helyekre is könnyedén eljutunk majd. Természetesen az ellenfelek ellen is bevethető lesz csáklyánk. Könnyedén megeshet, hogy bizonyos szituációkban csáklyánkkal egy-egy autót vagy nagyobb törmeléket kell megemelnünk és a terroristák felé hajítanunk. A fejlesztők ráadásként lehetővé teszik majd a végleges változatban, hogy egyik kezünkben a bionikus karral küzdjünk, míg másik kezünkbe valamilyen csúzlival aprítsuk a népet, ugyanis számos kézi fegyver is rendelkezésünkre áll majd.

Ehhez természetesen megfelelő fizikát is mellékelnek majd a svéd jó munkásemberek, ugyanis a teljesen 3D-ben pompázó alkotásban nagyon nem lesz mindegy, hogy egy elhajított járgány hogyan is viselkedik. A fizika mellett fontos hangsúlyt fektetnek a programozók a játék világának tökéletes kivitelezésére is. Kihalt, porig rombolt városnegyedekben, gyönyörű erdőségekben, földalatti metró alagutakban és szűk kanyonokban kell majd csáklyánk segédletével akrobatikus mutatványokat végrehajtanunk. A svéd GRIN állítólag a füst- és robbanáseffektekre is erőteljesen rágyúrt a fejlesztés során.

A Bionic Commandoban főhősünk hangját a Faith No More korábbi énekese, Mike Patton kölcsönzi majd, így a kiváló grafikai megvalósítások és a fantasztikus, csavarokkal teli történet garantáltan nagyszerű egyveleget alkot majd. A játék egyelőre nem kapott hivatalos dátumot, annyit viszont tudni, hogy PC-re, X360-ra és PS3-ra is érkezik, ráadásul közben készül a Bionic Commando ReArmed is, mely a ’88-as NES-féle verzió újra gondolt verziója, csak a stuff Xbox LIVE Arcade-on és a PSN-en teszi csak tiszteletét.

Translate »