17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).
A Space Siege és a Demigod fejlesztőcsapatát terelgető Chris Taylor az idei GDC-n a PC-s kalózkodásról mesélt.
A Total Annihaltion atyja és a Gas Powered Games feje a GDC-n egy interjúban úgy nyilatkozott, hogy az egyre több konzolos RTS megjelenése leginkább a PC-s warezolásnak köszönhető. Állítása szerint manapság már nem nagy kunszt az irányítást a különböző játékgépekre rendesen belőni, így könnyen eljöhet azaz idő, amikor a PC-s társadalom az amúgy is silány és kevés felhozatalt is elfelejtheti. Véleménye szerint egy WoW vagy egy Crysis szintű alkotás ha konzolra is debütált volna, akkor lényegesen több pénzt tehetett volna zsebre a fejlesztőgárda. A Gas Powered Games első embere úgy gondolja, hogy ma már csak az dönt, hogy melyik platformra éri meg jobban kiadni az alkotást. Ez esetben a konzol nagyon hamar végleg porba tiporhatja a PC-t.