GDC 2008 – Ilyen volt Little Sister
Ken Levine tartott egy rövid előadást a holnap záródó GDC-n, ahol leleplezte a Bioshock kezdeti terveit. Igazán mulatságos képek következnek.
Ken Levine, a Bioshockot készítő Irrational feje az általa tartott prezentáción természetesen szóba hozta cége legutóbbi kaszarobbantó alkotását, a Bioshockot is. Levine kezdeti artoworkökön, concept artokon és egy mozgóképen mutatta be a kiváncsiskodóknak, hogy a csapat első elképzelésekor hogyan is festett a vízalatti város, Rapture vagy Little Sister.
A kezdetekben több mint egy tucatnyi főbb karaktert találtak ki, azonban a történet mesélésének szempontjából túl kaotikussá vált az egész, így hamar rájöttek, hogy le kell redukálni a szereplők számát. Ezenkívül az ADAM okozta mutáció során kezdetben féregszerű lényeket, majd tolószékes kutyákat vetettek papírra, míg végül megszületett Little Sister és Big Daddy. A játék helyszíne is mellőzte a kihívó színeket és a tágas tereket. Szűk, sötét folyosókat képzelte el először a fejlesztők. A prezentáció teljes galériája itt található!