A Shiny Entertainment korábbi alkalmazottja, David Perry úgy véli, hogy a Microsoft hatalmas hibát vétett, amikor végleg leállított a Marvel Universe Online fejlesztését.
David Perry, aki jelenleg a Firebrandnél ténykedik úgy véli, hogy hatalmas lehetőséget szalaszt el a redmondi gárda még akkor is, ha nem biztos, hogy visszahozza a befeketett pénzt a masszívan multiplayer remeknek ígérkező alkotás.
"Ott a World of Warcraft. Miért is lett olyan sikeres az Azeroth világában játszódó MMO? Azért, mert egy nagyon tehetséges, kreatív csapat, a Blizzard áll mögötte. Hihetetlen amit azok a srácok művelnek. Ennek ellenére, ha lenne egy ugyanilyen jó csapatom és azon kellene morfondíroznom, hogy milyen franchise-t válasszak, akkor biztos, hogy a Marvel-t választottam volna."
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…