Oldal kiválasztása

Riccitiello: Az EA elszúrta

Riccitiello: Az EA elszúrta
17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az EA CEO-ja, John Riccitiello a Las Vegas-ban tartott DICE-n tartott előadása során jelentette ki, hogy az EA komoly hibákat követett el a múltban.

John Riccitello, az Electronic Arts CEO-ja az idei DICE-n tarrott egy hosszabb lélegzetű előadást, amelyben elismerte, hogy a múltban az EA rengeteg bosszantó hibát követett el, aminek azóta rengetegszer megitták a levét. Riccitello saját felelőssége mellett arra célzott, hogy amikor felvásároltak egy-egy tehetségesebb fejlesztőcsapatot, akkor azok azonnali beolvasztása után megszűnt létezni a kreatív faktor és ezzel teljesen hazavágták a korábban neves stúdiók munkáit. Példáként a Popolous részeket kreáló Bullfrogot, vagy a Command and Conquer részeket hegesztő Westwoodot vagy a Tabula Rasa-val visszatérő Richard Garriot-féle Origint emelte ki. Hozzátette, hogy a nem régiben felvásárolt Pandemic-kel és a BioWare-rel nem szeretnék ezt a hibát elkövetni és minden lehetőséget megadnak a két csapat számára.

 
Translate »