Christian Svensson, a Capcom stratégiai igazgatója elárulta, hogy végre elkészült a régen várt OKAMI Nintendo Wii-s inkarnációja. Már csak a tesztelési fázis, valamint a polírozás maradt hátra.
Íme a felfedett információk:
– az ecset használata körülbelül 10 perc játék után rögzül a gamer-ekben
– nem igazán a pontosság számít, sokkal inkább gyors csapásokra és jó csuklóra lesz szükségünk a sikerhez
– nem várható tartalmi bővítés, de ennek ellenére is 40-60 órás játékidőt fog garantálni
– az átvezető párbeszédek átugrásának lehetősége
– a Wii verzió készen áll a tesztelésre és az utolsó símítások vannak már csak hátra
– jó arányban eltalált marketing támogatást kap, de nem készül TV reklám
– jelentéktelen időbeli különbség várható az európai és az amerikai megjelenések között
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…