Az éppen zajló DICE-n Mike Morhaime, a Blizzard CEO-ja egy rövid történelem órát tartott, ahol többek között szóba kerültek azok a játékok is, melyeket a Blizzard már megfoganásuk pillanatában a kukába hajítottak.
Ezúttal a Blizzard CEO-ja, Mike Morhaime és a csapat fő játékdizájnere, Rob Pardo tartott egy kis előadást a Blizzard történelméről és olyan játékokról, melyek a belső vizsgálatok során azonnal megbuktak, így sosem hallhattunk róluk.
Az 1991-ben alapított csapat híres profi, igényes, gyakorlatilag hibamentes játékairól, azonban a Vivendi képbe kerülése sokaknak aggodalomra adott okott, hiszen a pénz egyenesen arányos növekedésével gyakran megesik, hogy sajnos a minőség nem követi ezt a tendenciát. A Blizzard elnöke az agytágításkor leszögezte, hogy a csapat legfontosabb alapelve, miszerint a játékélmény a legelső, továbbra is él, és nem hagyják, hogy holmi nyakkendős okostojások a 17 év alatt kialakított profilukat tönkre tegyék. A csapat híres arról is, hogy egy-egy produktumot évekig képes polírozni és csiszolgatni, mire olyan állapotba kerül, hogy piacra dobható legyen. A World of Warcraft esetében például más játékokon dolgozó embereket vontak be a munkába, így történhetett meg, hogy a várva várt StarCraft II csak tavaly ért el olyan fázisba, hogy a nagy közönség előtt is bemutatkozhasson.
Persze azért a csapaton belül is fogannak olyan ötletek, amelyekről az első rosta alkalmával kiderülnek, hogy teljesen életképtelenek. Ezeket azonnal a kukába hajítja a vezetőség és mi, földi halandól sose hallhatunk ezekről a nevekről. A mostani előadáson ezekről az alkotásokról is szó esett.
Ilyenek készülő remekművek voltak a következők:
Crixa
– Shattered Nations
– Pax Imperia – Brutális űrstratégia. Külsős projekt volt.
– Denizen
– Warcraft Adventures
-Nomad
-Raiko
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!