A ma megjelent fejlesztői videónaplóban a környezet rombolásáról tanulhatunk.A DICE-nek és a Frosbite-nek határozott célja, hogy megvalósítsák a legrészletesebben rombolható virtuális világot. Ezt a törekvésüket a Battlefield: Bad Company-ban láthatjuk majd megtestesülni.
A játék rombolhatóságáról Jamie Keen és Karl Magnus Troedsson, a játék producerei mesélnek.
Valami brutális lesz ez a motor…
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…