17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Rico Rodriguez, a Just Cause macsó keménylegénye visszatér, hogy újabb rosszfiúkat küldjön a másvilágra. Az Avalanche folytatásának friss információból szemezgetve kreáltunk egy rövid előzetest. Csekk!

A 2006-ban debütált első részben több mint 1000 négyzetkilométernyi területet barangolhattunk be, drogbárókat és diktátorokat kellett megbuktatnunk a trópusi éghajlatú San Esperito-ban. A Just Cause üde, frissnek számító koncepciójával sikeresen felkavarta az akciójátékok állóvizét, mégsem sikerült kasszát robbantania a játéknak, amit az elbaltázott és bugoktól hemzsegő játékmenettel sikerült elérni a fejlesztőgárdának. Ennek ellenére a svéd Avalanche Studios mégis neki esett a folytatásnak, amiről a bejelentés óta jó pár érdekes információ látott napvilágot. Ezeket egy csokorba gyűjtve alkottunk most Nektek egy rövid előzetest.

A második részben ismét Rico Rodriguez amerikai titkosügynök bőrébe bújunk, hogy újabb rosszfiúkat fosszunk meg törvénytelenül szerzett hatalmuktól. A folytatásban a helyszín ezúttal keletre helyeződik át, így nagyobb kitérőt teszünk majd Délkelet-Ázsiában, ahol a Island of Panau szigeten kell megdöntenünk a kegyetlen diktátor, Baby Panay hatalmát. Érdekes csavar, hogy már a történet elején kiderül, hogy korábbi segítőtársunk, Tom Sheldon egyezséget kötött az elnyomó Panay-val.

A játék egyik vezető fejlesztője, Peter Johansson úgy nyilatkozott, hogy komoly változtatásokat eszközölnek a második részben. Részletdúsabb, látványosabb és nagyobb bejárható világot szeretnének megalkotni, mely nem csak a trópusi esőerdő helyszíneit jelentené. Romos, elhagyatott városnegyedeket, impozáns strandokat és hófödte hegyvidéki tájakat látogathatunk majd meg kalandjaink során. Johansson elárulta, hogy a korábbi mellékküldetéses koncepciót a kukába hajították és csakis a fő cselekményszálra koncentrálnak, melyet így sokkal élvezetesebb, csavarokkal teli történetmeséléssel tudnak nyakon önteni, így a már megszokott játékmenet gyakorlatilag nem változik, csak érdekesebb ízt kap majd az egész.

A sok-sok újítás szerencsére a grafikai megvalósításon is meglátszik majd. A svéd illetőségű brigád továbbfejlesztette a korábban is igazán szépen muzsikáló Avalanche Engine-t, így a Just Cause 2 alatt dübörgő Avalanche Engine 2.0 sokkal részletesebb megjelenítésre lesz képes. Az előző résszel ellentétben messzebbre látunk majd el, a helyszínek növényzete, épületei, egy szóval minden eleme részletesebben és élethűben lesz kidolgozva.

Az első rész szolid sikere után, úgy fest, hogy az Avalanche rátalált a fő hibákra, melyeket mindenképpen orvosolni szeretnének, ezzel biztosítva, hogy végre egy teljes értékű, igazán élvezetes produktummal állnak majd elénk. Ha hinni lehet a híreknek, akkor 2008. negyedik negyedévében kerül sor a piacra dobásra, mely a PC-s és X360-as verzió mellett PlayStation 3-ra is esedékes lesz.

Legfrissebb bejegyzések

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13

Dimensionals – Korai Hozzáférés betekintő

A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…

2024-12-12

New Arc Line – Korai Hozzáférés betekintő

Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…

2024-12-11