Kategóriák: PC hírek

Garriot: Nem kellett volna a sok teszter

17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Richard Garriot dizájnerpápa a Independent Game Conference-n nyilatkozott friss alkotásával, a Tabula Rasa-val kapcsolatban.

Richard Garriot a 2007-es Independent Game Conference-n szót ejtett a Tabula Rasa fejlesztéséről, marketingjéről. Szerinte a marketinggépezet sikeresen működött. Nagyon hamar eljutott, nagyon sok emberhez a Tabula Rasa híre, azonban a tesztelések során számos hibát követtek el. Igaz, ezt is inkább a fejlesztők hibájára rótta fel. Túl sok embert vontak be a tesztelésbe, ami később visszaütött. A játék kezdeti fázisában rengeteg hiba volt a Tabula Rasa-ban, amivel az akkori teszterek nem igazán tudtak megbarátkozni, így a végleges verzió megjelenésére ezeket az embereket, mint potenciális vásárlókat elvesztette Garriot és csapata. Kőkemény munka árán sikerült csak visszacsábítani a rajongókat.

Legfrissebb bejegyzések

Jövő nyáron jön a Rosszfiúk 2, most viszont itt a szinkronos előzetese

A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…

2024-11-22

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19