Garriot: Nem kellett volna a sok teszter
Richard Garriot dizájnerpápa a Independent Game Conference-n nyilatkozott friss alkotásával, a Tabula Rasa-val kapcsolatban.
Richard Garriot a 2007-es Independent Game Conference-n szót ejtett a Tabula Rasa fejlesztéséről, marketingjéről. Szerinte a marketinggépezet sikeresen működött. Nagyon hamar eljutott, nagyon sok emberhez a Tabula Rasa híre, azonban a tesztelések során számos hibát követtek el. Igaz, ezt is inkább a fejlesztők hibájára rótta fel. Túl sok embert vontak be a tesztelésbe, ami később visszaütött. A játék kezdeti fázisában rengeteg hiba volt a Tabula Rasa-ban, amivel az akkori teszterek nem igazán tudtak megbarátkozni, így a végleges verzió megjelenésére ezeket az embereket, mint potenciális vásárlókat elvesztette Garriot és csapata. Kőkemény munka árán sikerült csak visszacsábítani a rajongókat.