Street Fighter IV: új információk és részletek, a producertől
A velem eggyidős korosztály még élénken emlékszik a füstös kocsmák mélyén megbúvó, színes-szagos arcade verekedős játékra, a Street Fighter-re. A harmadik dimenzió térhódításával, azonban nem tudott lépést tartani és egy időre el is tűnt a süllyesztőben. De most eljött az idő. Feltámad hamvaiból és hadat üzen a rivális nagymenőknek.
Yoshinori Ono-t, a játék producerét csípték mikrofonvégre, aki készségesen megörvendeztetett minket néhány fontos részlettel és újítással. Az első ilyen momentum a karakterek sérülés modellje. Ahogy kapjuk be a pofonokat, rúgásokat, az bizony nyomot fog hagyni a harcosunk testén. Mindenféle zúzódások és puklik fogják díszíteni őket. Jó, hogy erre végre hangsúlyt is fektetnek. A második szóra érdemes dolog, maga a játékmenet lesz. A Street Fighter IV ugyanis háromdimenziós megjelenítést használ, de a küzdelem a jól megszokott 2D-ben zajlik majd. Én azt gondolom, hogy így lesz szerencsésebb. Vannak olyan játékok, amelyek egész egyszerűen nem passzolnak bele a térbe. Technikai oldalról fényezve a dolgot, Ono uraság elmondta, hogy a frame rate stabilan fogja tartani a 60fps-t, ami dicsérendő és iszonyatosan látványos hatást kölcsönöz a festményszerű vizualitásnak. Végezetül pedig erre térnénk ki. A grafika leginkább egy térbeli hatású, megelevenedett festmény erejével lesz képes hatni a látóidegeinkre, mely kiválóan tükrözi, a Capcom-os srácok művészi vénáját. Már nagyon várjuk a stuff-ot! Konkrét megjelenésről egyelőre nem esett szó, de a srácok 2009-2010 magasságát tartják reálisnak.