A tegnapi interjút elemezgettük, emésztettük és további érdekességeket fedeztünk fel benne.
A teljes játékban három különböző városban fordulunk majd meg, a küldetések elég összetettek, így kivitelezhetetlen lett volna, hogy egy rövid szeletet bemutassanak a játékból. A játékmenet non-linearítása miatt elég nehéz lenne megoldani, hogy mondjuk Jeruzsálem egyik kis terét "kivágják" és aztán meghirdetik, hogy ez a demó, nesze Nektek!
Szó esett Altair kalandjának pontos játékidejéről is. Jade domina elárulta, hogy ha csak a főküldetésekre koncentrálunk, akkor közel 18 óra játékélményt nyújt majd, az Assassin’s Creed, viszont ha úgy döntöttünk, hogy még mást is szeretnénk felfedezni, akkor ez az időintervallum, akár 40 órára is kitolható lesz. Többek között olyan kis mellékküldetésekre gondolt, mint a város védtelen lakóinak védelme, stb.
A PlayStation 3-ra és X360-ra szánt verzió idén novemberben érkezik, a PC-s átirat azonban várat magára. Csak 2008-ban debütál.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…