A tegnapi interjút elemezgettük, emésztettük és további érdekességeket fedeztünk fel benne.
A teljes játékban három különböző városban fordulunk majd meg, a küldetések elég összetettek, így kivitelezhetetlen lett volna, hogy egy rövid szeletet bemutassanak a játékból. A játékmenet non-linearítása miatt elég nehéz lenne megoldani, hogy mondjuk Jeruzsálem egyik kis terét "kivágják" és aztán meghirdetik, hogy ez a demó, nesze Nektek!
Szó esett Altair kalandjának pontos játékidejéről is. Jade domina elárulta, hogy ha csak a főküldetésekre koncentrálunk, akkor közel 18 óra játékélményt nyújt majd, az Assassin’s Creed, viszont ha úgy döntöttünk, hogy még mást is szeretnénk felfedezni, akkor ez az időintervallum, akár 40 órára is kitolható lesz. Többek között olyan kis mellékküldetésekre gondolt, mint a város védtelen lakóinak védelme, stb.
A PlayStation 3-ra és X360-ra szánt verzió idén novemberben érkezik, a PC-s átirat azonban várat magára. Csak 2008-ban debütál.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…