Nem lesz GoW kiegészítő X360-ra
Az idei E3-on leplezte le az EPIC a Gear of War PC-s verzióját, amely az X360-as elődtől számos dologban eltér majd. A hírek hallatán az X360-tulajok remélték, hogy ők is kapnak valami újdonságot. Lássuk, mire számíthatnak a rajongók.
A Games for Windows játékok listáját bővítő Gears of War PC-s verziója gyakorlatilag mindenben eltér az X360-as verziótól. Az egyik legfontosabb újdonság, hogy teljesen új küldetéseken keresztül küzdhetjük majd végig a gammát, illetve mi, PC-sek egy pályatervező csomagot is kapunk majd a dobozban elrejtett DVD és kézikönyv mellé.
Miután fény derült ezen érdekességekre az X360-tulajok egy emberként hallatták hangukat, ugyanis ők is szerették volna újra átélni a túlélő katonák küzdelmét, igaz, ezúttal más szemszögből végigkövetve azt. Az IGN az ügy tisztázása érdekében megszólalta a játék vezető dizájnerét Cliffy B-t, azaz Cliff Bleszinskit és a GoW PC-s verziójának a producerét, Rod Fergussont, akik válaszaikkal örökre a süllyesztőbe küldték a next-gen tulajdonosok álmait.
Cliffy B. a következőt mondta:
"Számos technikai oka van, hogy nem szeretnénk és nem tudjuk a PC-re megjelenő Gears of War tartalmakat az Xbox 260 tulajok számára is elérhetővé tenni."
Majd erre reagált Rod Fergusson, aki a következő indokokat sorolta fel:
"A PC verzióban megjelenő új tartalmak mérete egyszerűen nem teszi lehetővé, hogy letölthető frissítésként szipkázhassák le a rajongók. De, ami a legfontosabb, hogy a PC-s GoW nem ugyanazzal az Unreal Engine 3 technológiával készült, mint az Xbox-os verzió. Az összes korábban zseniálisan funkciónáló, illetve a mostanában kifejlesztett új ficsőröket implantáltuk bele a Gears of War for Windowsba, így az abszolút nem kompatibilis a Microsoft konzoljával."