Mr Molyneux legutóbb a készülű RPG forradalmian új harcrendszeréről beszélt.
Elhangzott még, hogy a játék során szerzett sebekek nyomai, egyész végig megmaradnak és befolyásolják majd az NPC-k játékoshoz való viszonyulását is. És úgy néz ki, hogy itt nem lesz olyan, hogy idejekorán elpatkol a főhős…. Ezt úgy oldják meg, hogy ha elvesztünk egy csatát, akkor az ellenfelek ájulásig vernek majd minket (milyen jól hangzik, igaz…) és a játék felajánlja hogy bizonyos tapasztalati pontért és persze aranyért cserébe felkelhetünk, mintha mi sem történt volna. DE ha túl sokáig maradunk fekve, jönnek a már említett hegek, és valljuk be, egy méretes forradás az arcon nem éppen vonzó….az NPC-k szerint sem…
Egyébként állítólag már nagyjából kész van a game, de mivel azt akarják a srácok, hogy ez legyen az eddigi legjobb RPG, úgy döntöttek, hogy még kb egy évnyi csiszolgatás ráfér…Mi tudunk várni….
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…