A Wired News meginterjúvolta Mark Reint, az Unreal Engine 3 egyik megalkotóját, aki az interjúban pár érdekességet is elárult.Mark elárulta, hogy hatalmas előrelépésnek tartja, hogy a japán Square Enix licenszelte az enginet, ugyanis az ottani fejlesztők előszeretettel alkalmazzák saját grafikusmotorjukat illetve az egyéb, játékokhoz készített technológiákat, viszont a nagy múltú cég talán példát mutathat a többi nagy fejlesztőalakulatnak is. Az Epic fejese azt is elárulta, hogy egyelőre nincs tervbe véve, hogy az újgenerációs engine Nintendo Wii-n is debütáljon, ennek okairól sajnos konkrétumokat nem árult el.
Az interjúból a PS3-mal kapcsolatos nézeteit is megosztja Mark, aki a riporternek elárulta, hogy teljesen meg van elégedve a masinával és nem érti, hogy miért éri annyi negatív kritika a Sony next-gen konzolját.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…