A Wired News meginterjúvolta Mark Reint, az Unreal Engine 3 egyik megalkotóját, aki az interjúban pár érdekességet is elárult.Mark elárulta, hogy hatalmas előrelépésnek tartja, hogy a japán Square Enix licenszelte az enginet, ugyanis az ottani fejlesztők előszeretettel alkalmazzák saját grafikusmotorjukat illetve az egyéb, játékokhoz készített technológiákat, viszont a nagy múltú cég talán példát mutathat a többi nagy fejlesztőalakulatnak is. Az Epic fejese azt is elárulta, hogy egyelőre nincs tervbe véve, hogy az újgenerációs engine Nintendo Wii-n is debütáljon, ennek okairól sajnos konkrétumokat nem árult el.
Az interjúból a PS3-mal kapcsolatos nézeteit is megosztja Mark, aki a riporternek elárulta, hogy teljesen meg van elégedve a masinával és nem érti, hogy miért éri annyi negatív kritika a Sony next-gen konzolját.
Szellemes szellemek szellemeskednek.
Averno City egy bűnnel teli, kaotikus város, ami rád vár, hogy rendet tégy! Vagy legalábbis…
Újabb élőszereplős adaptáció érkezett a mozikba a Disney kínálatából. Ezúttal a korai 2000-es évek egyik…
Száz nap. Egy iskola. Egy világ, amely csendben várja a pusztulását – vagy a megváltását.