A Wired News meginterjúvolta Mark Reint, az Unreal Engine 3 egyik megalkotóját, aki az interjúban pár érdekességet is elárult.Mark elárulta, hogy hatalmas előrelépésnek tartja, hogy a japán Square Enix licenszelte az enginet, ugyanis az ottani fejlesztők előszeretettel alkalmazzák saját grafikusmotorjukat illetve az egyéb, játékokhoz készített technológiákat, viszont a nagy múltú cég talán példát mutathat a többi nagy fejlesztőalakulatnak is. Az Epic fejese azt is elárulta, hogy egyelőre nincs tervbe véve, hogy az újgenerációs engine Nintendo Wii-n is debütáljon, ennek okairól sajnos konkrétumokat nem árult el.
Az interjúból a PS3-mal kapcsolatos nézeteit is megosztja Mark, aki a riporternek elárulta, hogy teljesen meg van elégedve a masinával és nem érti, hogy miért éri annyi negatív kritika a Sony next-gen konzolját.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…