Milyen hatással van a játékosokra egy MMORPG? Sokan szokták elemezni a káros hatásait egy-egy ilyen játéknak, ám a Newsweek ezúttal a pozitívumokat is kiemelte írásában.A Newsweek egy háromoldalas írással állt elő, amelyben, a "komoly" újságok pontatlanságaival és a hozzá nem értő újságíró bugyuta megjegyzéseivel egyetemben mégis elég érdekes oldaláról közelíti meg a World of Warcraftot, többek között írván annak közösségformáló erejéről, és a vele játszó emberek motivációs tényezőiről. Többek között szót ejt arról, hogy hogyan segítenek egyesek szintet lépni a kicsiknek, hogy milyen összetartó erővel bírnak a guildek, vagy hogy éppen milyen valós életbeli események mozgatórugójává válhat egy virtuális világ.
Amikor arról esik szó, hogy sikerül világelső killeket elérni a játékban, érdekes módon nem a brit Nihilum Kel’Thuzad-gyilokja kerül elő, hanem a Négy Lovast megfektető amerikai guild dicshimnusza. Egyszóval szakmai szempontból kicsit közelebb áll az írás a bulvárhoz és a hozzá nem értéshez, de ennek ellenére érdemes elolvasni, hogy egy nem szakmabeli újság képes pozitív tapasztalatokról is beszámolni a jelenleg legnépszerűbb online akció-kalandjátékról.
A Warner Bros. Discovery jóvoltából, megnéztük az első négy részt. Spoiler-mentes beszámoló következik.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…