Folytatódik a Duke Nukem Forever szappanopera
Újabb részéhez érkezett a DNF szappanoppera. Ezúttal a Shacknews közölt le pár érdekes infórmációt.
Nagyon úgy tűnik, hogy a 3DRealms soha az életben nem adja már ki az 199 áprilisában bejelentett Duke Nuke Forever-t. A Shacknews infórmáció pedig csak tovább erősítik az emberben ezt a tudatot.
A lap értesülései szerint a fejlesztőcsapat létszáma tavaly december óta szépen megcsappant. Az eredetileg huszonnyolc fővel dicsekedhető gárdát olyan személyek hagyták ott, akik olyan pozíciókat töltöttek be, mint például a játékrendszerek, fizika, animácó és rendering, így a következő nevekkel lett kevesebb a 3DRealms: Scott Alden, Will Bate, Brian Cozzens, Kyle Davis, Andy Hanson, Keith Schuler és Charlie Wiederhold, akik közül páran azért szerencsére megmaradtak a játékfejlesztésnél, így péládul Brian Cozzens, Kyle Davis, Keith Schuler és Charlie Wiederhold jelenleg a Gearbox Brothers in Arms sorozatában segédkezik. A srácok kiválásával a huszonnyolc fő 18-ra csappant, amivel egy ilyen volumenű projekt már nem kivitelezhető.
A dolgot csak nehezíti, hogy a közel tízévnyi fejlesztés során folyamatos engine-váltásokon esett át a DNF, így sokan úgy látják, hogy a játék csak abban az esetben készülhet el valamikor, ha a Prey-hez hasonlóan, külső csapatnak adják át a munkátaokat. Erre azonban egyelőre semmi esély, ugyanis a George Broussard-vezette csapat ilyesmire nem hajlandó, aminek az okait, maga George árulta el a Shacknews fórumán.
"A fizikai és animációs rendszerek már virtuálisan elkészültek és használhatóak. Hónapok óta nem kellett ezekhez komolyabban hozzányúlni és az esetleges változtatások sem igényeltek komolyabb időráfordítást. A történtek sosem olyan sivárak, mint amilyennek látszanak és néha nem árt a történet mindkét oldalát megvizsgálni."