Az IGN márciusi felmérésének eredményei.2006 márciusában az IGN elindított egy felmésért, amely olyan információkat
volt hivatott kideríteni, mint hogy milyen egyéb elfoglaltságokat szeretnek a játékosok, a
videojátékokon kívül. Az Anatomy of a Gamer névre hallgató
kezdeményezés során négy fő kategóriát próbáltak meg feltérképezni, melyek a zene, a filmek, a TV,
valamint a kereskedelmi márkák voltak. Nézzük hát az eredményeket:
Zene
– a játékosok 46%-Gorillazt szeret hallgatni
– 39%-uk Eminemet
–
33%-uk U2-t
– 32%-uk Kanye Westet
– 30%-uk pedig Coldplayt
Filmek
– 63%-uk a legjobban az új X-Men filmet várja
– 55%-uk a Karib tenger
kalózainak új részét
– 33%-uk a Da Vinci kódot
– 31%-uk a Mission: Impossible III-ék
részét
Televízió
– 68%-uk nézi a Family Guy-t
–
64%-uk a Simpson családot
– 51%-uk a South Parkot
– 26%-uk a Lostot
– 24%-uk a 24-et
–
23%-uk a The Daily Show-t
– 22%-uk a SportsCentert
– 21%-uk az American Idolt
– 19%-uk a
Punk’d-et
– 16%-uk a House-t
-14%-uk a Prison Breaket
Kereskedelmi márkák
A legnépszerűbb márkák a Google, Apple, Coca-Cola, ESPN, Target
voltak a felmérés szerint.
Hogy ebből tulajdonképpen mit is szűrhetünk le mi, főleg innen,
Európából, azt nem tudom, de az mindenesetre érdekes lenne, ha összehasonlíthatnánk, miben
különböznek az európai és amerikai szokások a játékosok körében.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!