A resource management játékok esetében gyakori az, hogy a szimplifikált grafika nagyon mély mögöttes játéklogikát rejteget. Nincs ez másképp a jelenlegi játék esetén sem, amely már most a Korai Hozzáférési szakaszában is elég komoly tartalommal rendelkezik. Lényegében egy gyár termelésének megtervezése és felépítése lesz a feladatunk, csak annyi csavarral, hogy nem egy 3D világban építkezünk, hanem inkább egy tervezőasztalon nézzük a folyamatábrák haladását.
A játékban folyamatosan haladunk előre egyre komplexebb termelés és felhasználás irányába. Először szinte Cookie Clicker-szerű manuális kattintással termelünk és dolgozunk fel. Ezt váltja fel először a kitermelő nodeok létrehozása, majd szép lassan a feldolgozás is automatizálásra kerül. A célunk végül, hogy egy teljesen önműködő rendszer hozzunk létre, mint például egy Factorio esetében, csak itt a grafikus megjelenítés nagyon le lett egyszerűsítve.
A komplexitás kezelésére több eszköz is lehetőségünkre áll: az anyagokat, feldogozókat és termékeket tudunk külön színnel jelölni; a különböző nodeok szerepét a formájuk is jelzi a folyamatábrában; az összekötő sávokon releváns, valós-idejű termelési/haladási adatokat látunk, amelyek működés közben segíthetnek az optimalizálásban; nodeok kapcsolásakor ikonokat is látunk a kapcsolók végpontjain, hogy egyszerűbben áttekinthető legyen.
Ha valaki a stratégiai részét szereti az ilyen „gyárépítős” játékoknak és nem a tényleges építési elemeit, akkor azok számára mindenképp ajánlom, hogy nézzen rá erre a játékra. Picit lassan indul be, de ugyebár minden kezdet nehéz. Pillanatok alatt viszont azon kapjuk magunkat, hogy egy hatalmas adattömeg tölti be a képernyőt és mindenhol világító sávok és számok terítik be a játékteret. Folyamatos frissítések érkeznek a játékba az Early Access launch óta és még egyelőre úgy tűnik, hogy továbbra is rendszeres hotfixek és feature updatek érkeznek még a jövőben.
Sárkányok és kazamaták várnak rád, vedd hát kezedbe a kardot, íjat és baltát!
A Warner Bros. Discovery jóvoltából, megnéztük az első négy Dűne-részt. Spoilermentes beszámoló következik.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…