Incremental Factory – Betekintő
A resource management játékok esetében gyakori az, hogy a szimplifikált grafika nagyon mély mögöttes játéklogikát rejteget. Nincs ez másképp a jelenlegi játék esetén sem, amely már most a Korai Hozzáférési szakaszában is elég komoly tartalommal rendelkezik. Lényegében egy gyár termelésének megtervezése és felépítése lesz a feladatunk, csak annyi csavarral, hogy nem egy 3D világban építkezünk, hanem inkább egy tervezőasztalon nézzük a folyamatábrák haladását.
A játékban folyamatosan haladunk előre egyre komplexebb termelés és felhasználás irányába. Először szinte Cookie Clicker-szerű manuális kattintással termelünk és dolgozunk fel. Ezt váltja fel először a kitermelő nodeok létrehozása, majd szép lassan a feldolgozás is automatizálásra kerül. A célunk végül, hogy egy teljesen önműködő rendszer hozzunk létre, mint például egy Factorio esetében, csak itt a grafikus megjelenítés nagyon le lett egyszerűsítve.
A komplexitás kezelésére több eszköz is lehetőségünkre áll: az anyagokat, feldogozókat és termékeket tudunk külön színnel jelölni; a különböző nodeok szerepét a formájuk is jelzi a folyamatábrában; az összekötő sávokon releváns, valós-idejű termelési/haladási adatokat látunk, amelyek működés közben segíthetnek az optimalizálásban; nodeok kapcsolásakor ikonokat is látunk a kapcsolók végpontjain, hogy egyszerűbben áttekinthető legyen.
Ha valaki a stratégiai részét szereti az ilyen „gyárépítős” játékoknak és nem a tényleges építési elemeit, akkor azok számára mindenképp ajánlom, hogy nézzen rá erre a játékra. Picit lassan indul be, de ugyebár minden kezdet nehéz. Pillanatok alatt viszont azon kapjuk magunkat, hogy egy hatalmas adattömeg tölti be a képernyőt és mindenhol világító sávok és számok terítik be a játékteret. Folyamatos frissítések érkeznek a játékba az Early Access launch óta és még egyelőre úgy tűnik, hogy továbbra is rendszeres hotfixek és feature updatek érkeznek még a jövőben.