A Freenergy egy indie körökre osztott stratégiai játék, amelyben gladiátorokhoz hasonló harcokat vívnak különféle robotok segítségével. Célunk az lesz, hogy egy skorpióra hasonlító robot fejlesztgetésével megnyerjük az elénk táruló csatákat. A robotunk modulokból épül fel és ezeknek a moduloknak a gondos megválasztása lesz a kulcs a sikerhez. Ehhez kapunk egy laboratóriumot is, ahol különféle technológiákat és fegyvereket fejleszthetünk ki magunknak.
A harc egy 3×3-as területen történik. Minden fegyvernek megvan az az ertéke, hogy a területen belül mekkora hatékonysággal sebez. Például a legelső rákolló-szerű fegyver a közeli egységeket teljes sebzéssel, a távoliakat már csak 25% csökkentéssel rombolja. Ez is egy nagyon fontos szempont lesz a moduljaink kombinálásával, ugyanis támadásmódokat is kifejleszthetünk nem csak fegyvereket. Például ha a bal oldali egységeket éppen csak megsebesítjük, akkor berakhatunk egy modult, ami egyenes vonalban előre sebez, ezzel erősítve a fegyvert.
A történet mesélés elég semmilyen jelenleg. A harcok között kapunk néhány mondatnyi worldbuildinget, de sok hasznosíthatót nem fogunk belőle megtudni. Jelenlegi állapotában inkább egy „azért van, hogy legyen” érzésű kísérő szöveg csak a sztori. Remélem ezen még dolgozni fognak, mert egyébként van potenciál a meglévő világban. Természetesen itt is a nagy vállalat gonosz mentalitás található meg, mint ahogy azt egy jó sci-fitől elvárjuk.
A gameplay loop jelenleg elég gyorsan unalmassá válhat: bemegyünk a harctérre, lemennek a körök, fejlesztünk vagy esetleg vásárolunk új dolgokat, körök között javítunk, utolsó körben megküzdünk egy boss hullámmal. Ha ez lement, akkor visszamegyünk a HUB zónába, ahol lényegében ugyanezt csinálhatjuk meg, csak a csata nyereményeként megszerzett pénzekből. Jelenleg látok potenciált a játékban, de a mostani állapotában elég kiforratlan még. Inkább egy mobiljátékra hajaz, amit előveszünk a buszon, lenyomunk 1-2 menetet még a célunkig elérünk és a visszaúton újra előveszünk.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!