A Miss Mulligatawney’s School for Promising Girls az egyik legnevesebb iskola Angliában, amiben tanul karakterünk, Verity Amersham. Felborul az élete, amikor ki akarják rúgni az intézményből, amiért valakit kilökött az ablakon. Amikor erre fény derül, minden bizonyíték ellenünk szól és elkerülhetetlen az iskolából való kizárás. Célunk az lesz, hogy minden lehetőséget kihasználva bebizonyítsuk ennek az ellenkezőjét a rendelkezésre álló időkereten belül. Meddig mennél el, hogy bebizonyítsd az igazad?
Mindenki ránk mutogat, mint elkövető és a sorsunk meg van pecsételve. A nap végéig fel kell derítsük az igazságot, megtaláljuk ki és miért lökte ki az ablakon a trailerben is látható lányt. Lehet, hogy tényleg mi tettük? Hazudjunk és kenjük rá másra a dolgot vagy valóban ártatlanok vagyunk és bizonyítékot kell keressünk? Ezek a kérdések fognak folyamatosan megfogalmazódni bennünk és ahogy megismerjük a történetünk szereplőit és motivációit, egyre jobban elmerülünk az egyes karakterek saját nézőpontjáról a történtekkel kapcsolatban.
A sztorit újra és újra fogjuk játszani a kieséstől a kirúgásig. Minden egyes új elmesélés más-más fordulatot vagy információt hozhat a történetbe, amely akár teljesen megváltoztathatja a kimenetet vagy akár mégjobban ellenünk fordíthatja a narratívát. Ez a gameplay loop nem biztos, hogy mindenki számára szórakoztató lesz, ugyanis folyamatosan ugyanazt a napot kell végigjátszanunk, de taktikusan kihasználva az időnket és közben néhány logikai feladatot és időlimites feladatot teljesítve. Mikor sokadjára estem már neki a történetnek, akkor is úgy éreztem, hogy még mindig nem tudok mindent.
Mindenközben egy folyamatos morális dilemmába kerülünk a saját döntéseink és dedukciónk által. Egy áldott jó gyerekből átváltozhatunk egy alattomos, hazug gonosztevővé, aki bármit képes végrehajtani, csak hogy a saját igazát bebizonyítsa és elkerülje a felelősségrevonást. A történet lehetőseg ad arra, hogy ezen a morális mércén a mindkét pólussal befejezzük a sztorit, így ténylegesen a „saját igazunkat” állíthatjuk elő a történtekről. Főként point-and-click játékelemekkel találkozunk és karakterekkel folytatunk párbeszédet. A megismert információk és felvett tárgyak is befolyással vannak ezekre, így érdemes minden lehetőséget kiaknázni egy-egy újramesélés során.
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…