3 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Elite Dangerous játékosai hosszú ideje várnak már arra, hogy az űrhajóból kiszállva felfedezhessék a látott bolygókat. Erre szolgál az Odyssey kiegészítő, amiben avatarunkkal kiléphetünk a hajóból és gyalogos küldetésekben vehetünk részt, felfedezhetünk bolygókat, űrállomásokat és településeket. Az űrállomásokon és settlementekben található NPC-k különféle küldetéseket adnak nekünk, amelyek tovább bővítik az Elite kínálatát. 

Az első bevezetés, ami bemutatja a játék új mechanikáit az a nagyon jól kidolgozott tutorial. Egy viszonylag hosszú és részletes küldetés során a frissen kezdő játékosok is megérthetik a DLC nyújtotta tartalmakat, és megismerjük a melyik fegyvertípus milyen védelem ellen hatásos. Bemutatja, hogy milyen akciókat hajthatunk végre felfedezéseink során és azoknak milyen következménye lesz a reputációnkra nézve.

Sajnos a tartalom meglehetősen limitált. Fetch questek, terminál hackelés, tárgyak ellopása. Lényegében ez a három fő tevékenység teszi ki a küldetéseket, amelyeket a végtelenségig csinálhatunk. Küldetéseink során az intelligencia nélküli bullet sponge AI lövöldözik ránk, általában túlerőben és mi szinte alig sebzünk rájuk. Szomorú, mert a fegyverek használata lett volna az egyik legnagyobb selling point a DLC-ben.  Hála az égnek, hogy piros, jól elhelyezett robbanós hordókból elég sokat találunk, ami jól tudja kezelni a tömegeket.

A DLC legnagyobb problémája viszont a számos bug, FPS gondok és a hálózati problémák. A tutorial küldetés viszonylag gond nélkül teljesíthető, de ami azután következik az egy lottó szelvénnyel egyenértékű. Bármi, amit az Odyssey-ben próbálnánk tenni lényegében egy kocka dobás, hogy sikerül-e betöltenünk/csatlakoznunk vagy nincs szerencsénk és kapunk valamilyen bugyuta nevű hibajelzést. Ez főként például akkor idegtépő, amikor közel 20 percet taxiztunk majd landoláskor hibaüzenet fogad minket. Az UI is megváltozott az új DLC-ben, és nem csupán a jól bevált menürendszert változtatta meg, de sokszor perceket kell várni, hogy az UI-ban található tartalom betöltsön. A fejlesztők elnézést kértek, és adtak ki már több frissítést is, de esetemben ez semmilyen változást nem hozott még eddig. 

Legfrissebb bejegyzések

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19

Knights Within – Korai Hozzáférés betekintő

A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…

2024-11-18

Ara: History Untold – játékteszt

Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…

2024-11-17