u/YeetLordSupreme szavait idézve
a Level 1 common Defender riflejének egy lövésének 286 damage-t kellene okoznia egy normál scar trooperre;
a Level 45 masterwork Ralner’s Blaze riflejének egy lövésének 1184 damage-t kellene okoznia egy normál scar trooperre.
Ahogyan az a mellékelt videón is látszik, a számok és a valós sebzés nem azonos. Összesen 4 lövés kell az egyes szintű fegyverrel ugyanazon sebzés eléréséhez. Ha utána számolunk, akkor kicsivel több, mint négyszer annyit kellene lőnünk (1184/286=4.139) a damage eléréséhez a gyengébb fegyverrel.
A BioWare szerint ezt egy bug okozza, amit a default loadout nagy szintű gearrel kombinálása okoz. Március 12-re tervezik a többek között ezt is javító patchet.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!