u/YeetLordSupreme szavait idézve
a Level 1 common Defender riflejének egy lövésének 286 damage-t kellene okoznia egy normál scar trooperre;
a Level 45 masterwork Ralner’s Blaze riflejének egy lövésének 1184 damage-t kellene okoznia egy normál scar trooperre.
Ahogyan az a mellékelt videón is látszik, a számok és a valós sebzés nem azonos. Összesen 4 lövés kell az egyes szintű fegyverrel ugyanazon sebzés eléréséhez. Ha utána számolunk, akkor kicsivel több, mint négyszer annyit kellene lőnünk (1184/286=4.139) a damage eléréséhez a gyengébb fegyverrel.
A BioWare szerint ezt egy bug okozza, amit a default loadout nagy szintű gearrel kombinálása okoz. Március 12-re tervezik a többek között ezt is javító patchet.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…