u/YeetLordSupreme szavait idézve
a Level 1 common Defender riflejének egy lövésének 286 damage-t kellene okoznia egy normál scar trooperre;
a Level 45 masterwork Ralner’s Blaze riflejének egy lövésének 1184 damage-t kellene okoznia egy normál scar trooperre.
Ahogyan az a mellékelt videón is látszik, a számok és a valós sebzés nem azonos. Összesen 4 lövés kell az egyes szintű fegyverrel ugyanazon sebzés eléréséhez. Ha utána számolunk, akkor kicsivel több, mint négyszer annyit kellene lőnünk (1184/286=4.139) a damage eléréséhez a gyengébb fegyverrel.
A BioWare szerint ezt egy bug okozza, amit a default loadout nagy szintű gearrel kombinálása okoz. Március 12-re tervezik a többek között ezt is javító patchet.
A Wargaming új játéka, a Steel Hunters egy online, harci robotos hősöket felvonultató lövöldözős játék,…
Hideo Kojima hivatalosan is bejelentette, hogy mikor jelenik meg a Death Stranding 2.
Ha kedveled a gyors borzongást és a rejtélyekkel teli légkört, ez a játék garantáltan próbára…
Lépj be egy sötét és veszélyes világba, ahol Camelot romokban hever, Arthur király és lovagjai…
A PC-s World of Warships új kísérleti hajókkal, az Operations with Flagships csatatípus visszatérésével és…