Oldal kiválasztása

Dungeons of Hinterberg – DEMÓ betekintő

Dungeons of Hinterberg – DEMÓ betekintő

A Dungeons of Hinterberg egy Persona ihlette dungeon crawler, mely a körökre osztott harcot hack and slash-re cseréli és egy színes világba kalauzol minket. Helyszínünk egy Németország ihlette kisváros és az azt körülvevő hegységek, mely egy kellemes környezetet biztosít a játéknak, legalábbis első ránézésre. A Dungeons of Hinterberg alapja a játék során felfedezésre váró dungeon-ök felkutatása és kitakarítása lesz. A Persona játékokhoz hasonlóan, minden nap lehetőségünk van egy dungeon-t felkutatni, vagy azt teljesen kihagyva szociális tevékenységeket végezni, melyek fejlesztik a főszereplőnket, és egy-egy a fő történettől független mellékszálat visznek. Ez egy könnyed érzést ad a játék történetvezetésének, és kellő szabadságot ad a kezünkbe ahhoz, hogy a nyitottság nagyobb érzetét keltse.

A jelenleg elérhető demó a játék egy későbbi részén veszi fel a fonalat, mikoris egy jeges tundra terület kapja a fő szerepet. A régiók tematikus felosztása a négy évszakhoz köthető, ez a tundra a téli régió lesz a teljes játék során. Ezen régiókon belül számos különböző dungeon-t találunk majd, viszont ugyanazon a régión belül is mindegyik megtalált dungeon teljesen eltérő lesz a többitől. A változatosságot a feladatok eltérő mivolta jelenti: lesznek harci kihívások, labirintusok, fejtörők, platformok között ugrálósok és olyanok is, melyekben egy torony megmászása lesz a feladatunk. A dungeon-ök változatossága végig frissen tartja az élményt, remélhetőleg ez a játék teljes hosszán így lesz.

Bár a világ és az előttünk álló akadályok lenyűgözőnek ígérkeznek, sajnos a játék többi része eddig inkább csalódást okozó volt számomra. A régiók rendkívül üresnek érződnek, főleg azért, mert nagyok és csak elszórtan tartalmaznak ellenfeleket – valószínű, hogy a deszkázás mechanika miatt van így kialakítva, de ez nem javít annak az érzésén, hogy egy üres tájon keresztül keressük a legújabb dungeon-t. A küldetés(ek), is elég fantáziátlannak tűnnek egyelőre: a 100 darab szörnyekből származó anyagokat igénylő küldetést követő arra kért, hogy 200 darab ugyanolyan szörnydarabkát szedjek össze, ezt követően 300 majd 400 és 500 darab begyűjtésére vonatkozó küldetés elérhető jelenleg. Ez egy demóban elnézhető, remélhetőleg a teljes játékban kicsit nagyobb lesz a változatosság.

A másik nagy probléma a demó alapján, hogy az irányítása rendkívül darabos. A deszkánk és a futás sebesség borzasztóan nincs egyensúlyban. Ha lábon közlekedünk nincs lehetőségünk sprintelni a nagy területeken pedig az alap mozgási sebességünk rendkívül lomhának érződik, a deszka pedig olyan lendülettel indul meg, hogyha nem hagyunk neki elég helyet akkor egy-két falról pattanás után tudunk majd visszatérni az eredeti irányunkba.

Aktuális fórumtémák

Eseménynaptár

Translate »