A Slay the Spire sikere óta számos játék próbálta meg a maga módján reprodukálni a sikerét. A Doors of Insanity is ezt a vonalat képviseli. A runokból álló pakliépítést kombinálja a régi idők rajzfilmjeinek képi világával. Elég humoros részletek is megbújnak az artok között, és sok ismerős meme is visszaköszön a lapokról. A játék során célunk az, hogy a fightokon végighaladva a lehető legerősebb paklit építsük össze, a legjobb statokkal rendelkező ruhát szedjük össze és ezeket kiegészítő artifactokat szedjünk magunkra. Ha az út során nem halunk meg (amit elég sokszor fogunk, főként első nekifutásra), akkor a főbosst legyőzve megnyerjük a runt. Ha meghalunk, akkor sincs nagy gond, mert a karaterünk is lép szintet, ami permanens bónuszra váltható be, de ezen felül választhatunk egy kártyát, amit legközelebb már az alap pakliba is belerakhatunk. Ha ez sem lenne elég, a játék currencyjét használva vásárolhatunk olyan itemeket, amik egy következő run alatt már felhúzhatók lesznek.
A fightok során egy vagy több ellenféllel harcolunk. Kártyáink vagy defenzív vagy offenzív képességekkel bírnak. Ezen felül például vérfarkassá változtató kártya is van, de segédeket is behívhatunk, akik a körök végén csinálnak valamit (pl pajzsot adnak nekünk vagy meglőnek egy random enemyt). Némelyik kártya a használatkor kiesik a fightból, de azokat a következő harc során újra visszakapjuk. A kártyákon kívül kockákat is kapunk, amik vagy armor bónuszt adnak ha magunkon használjuk vagy sebzik az ellenséget, akit megcélzunk. Ha bezsebelünk néhány kocka generáló lapot, akkor egész harcokat vagyunk képesek megfordítani velük. Harcokon kívül random eventeket is találunk, ahol szintén ismerős memekkel találkozhatunk. Ezek szinte mindig valamilyen választási lehetőséget adnak nekünk. Például egyik szobában kapunk egy head armort, de cserébe egy negatív effektes kártyát kell a paklinkba tenni.
Sajnos a játék jelenleg a patchek után is elég bugos állapotban van. Egyelőre nem igazán tudom nyugodt szívvel ajánlani senkinek, hogy megvegye. A képen látható karakter készítő sem működik konkrétan. A színválasztásnál a paletta ne tévesszen meg senkit, maximum annyit állíthatunk rajta hogy a zöld melyik árnyalatát szeretnénk karakterünkre tenni. A képen látható állapot egy rózsaszín bőrszín és bordó haj/szakáll szín kombinációja. Ezen felül játékmenetben is jelentős számú bug található. Például ha abban a körben halsz meg, mikor lejár a vérfarkas transzformáció, a játék konkrétan nem tud mit kezdeni a helyzettel. A zene és az animáció megy tovább, mintha élne a karakter, de interakciót nem enged, mert úgy veszi, hogy halottak vagyunk.
Az ATLUS 35 évnyi tapasztalattal, a Persona és Shin Megami Tensei sorozatokból merítve és rengeteg…
A megszokott arcade lövölde most egy kissé más perspektívából.
Gyerekbarát Lego-kaland, mely szakít a tradicionális Lego játékok hagyományaival, hogy valami sokkal szebbet hozzon létre.…
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…