Kategóriák: CikkekPC tesztek

Death Howl – Betekintő

A Death Howl egy magát soulslike deck buildernek nevező kártyajáték, ahol egy anyát alakítunk egy misztikus törzsből, aki nem tudja elengedni halott fiát, így a szellemvilágba megy a lelkéért. A játék minden elemében ezt az ősi stílust és technológiát használja, és egy nagyon érdekes világot épített fel a spirituális motívumokhoz belőle. Az eddig bejárható sztori során egy elég nagy nyílt világban mozoghatunk és fedezhetünk fel, amelyet karakterünk gondolataival egészít ki a játék. 

A világban gyűjtögethetünk dolgokat, amelyeket főként craftoláshoz tudunk majd felhasználni. A felvett tárgyak mindegyike némi leírást tartalmaz (souls like worldbuilding), ami elmondja, hogy mire jó és ezen felül milyen effektet kaphatunk belőle ha megépített totemként felszereljük. A kártyák is hasonló módon kerülnek begyűjtésre. A kezdő paklinkat folyamatosan a világban talált dolgok kombinálásával tudjuk bővíteni. Így ha például az egyik elkészített kártya nagyon jól alkalmazkodik a játékstílusunkhoz, akkor szimplán gyűjtünk még alapanyagot hozzá és többet gyárthatunk belőle a deckbe.

A paklinkat a határszámig akármilyen kártyával feltölthetjük, viszont az összes létező kártyát nem tudjuk majd egyszerre magunkkal  vinni. Érdemes kitapasztalni, hogy melyik lap mivel működik jól együtt és aszerint építeni egy-egy szettet. Természetesen, mint minden jó kártyajátéknál, itt is vannak speciális effektek a kártyák alap tulajdonságain kívül. Például ilyen mechanika Discard és a Sacrifice, ami jó alapot adhat egy decknek. A Discard jelzésű lap a felhasználását követően valamennyi lap eldobására késztet minket, amelyet a Sacrifice akcióval ellátott lap esetén bónuszként felhasználhatunk. 

A csaták azok a bejárható területen belül nyílnak meg egy rácsos rendszerben. Körökre osztott harcról van szó, amelyet a mana szabályoz. Minden kártyának van mana értéke és a rendelkezésre álló egységig használhatunk belőle egy körben. A játék részletgazdag pixel art stílust használ, ami ötvözve van egy nagyon limitált színpalettával és ezáltal egy teljesen egyedi látványvilágot teremt. A támadások és a lények amelyekkel találkozunk szintén részletgazdagon vannak kidolgozva és egészen meglepő effekteket állít elő ebből a szűk eszközkészletből az engine. Vannak teljesen életszerű állatok, növények, de egészen groteszk, már-már eldritch lényekkel is találkozni fogunk, így nagyon kíváncsi vagyok hová viszik tovább majd a teljes kiadásban a történetet.

Megosztás
Közzétette:
Cefre

Legfrissebb bejegyzések

JOHN VARDAR VS A GALAXIS – FILMKRITIKA

Űrlények, barátság és humor, ahol John után Zark a kukásdoboz lohol

2025-03-29

The Hundred Line -Last Defense Academy – betekintő

A Danganronpa és az AI:The Somnium Files írói egy közös projekttel állnak elő, melyben a…

2025-03-28

AI Limit – játékteszt

Az AI Limit egy anime stílusú Soulslike mely a stamina rendszer kidobásával egy sokkal agresszívabb…

2025-03-27

Sports: Renovations Játékteszt

Ha szereted a szimulátorjátékokat és vonzanak a felújítási projektek, akkor a Sports: Renovations pontosan neked…

2025-03-27

Necesse – Betekintő

Építs és fedezz fel egy procedurálisan generált világot.

2025-03-27

Megjelenési dátumot kapott a Sunderfolk

Engedd, hogy elragadjon egy varázslatos fantáziavilág, ahol a hagyományos asztali játékok öröksége ötvöződik a modern…

2025-03-26