A Death Howl egy magát soulslike deck buildernek nevező kártyajáték, ahol egy anyát alakítunk egy misztikus törzsből, aki nem tudja elengedni halott fiát, így a szellemvilágba megy a lelkéért. A játék minden elemében ezt az ősi stílust és technológiát használja, és egy nagyon érdekes világot épített fel a spirituális motívumokhoz belőle. Az eddig bejárható sztori során egy elég nagy nyílt világban mozoghatunk és fedezhetünk fel, amelyet karakterünk gondolataival egészít ki a játék.
A világban gyűjtögethetünk dolgokat, amelyeket főként craftoláshoz tudunk majd felhasználni. A felvett tárgyak mindegyike némi leírást tartalmaz (souls like worldbuilding), ami elmondja, hogy mire jó és ezen felül milyen effektet kaphatunk belőle ha megépített totemként felszereljük. A kártyák is hasonló módon kerülnek begyűjtésre. A kezdő paklinkat folyamatosan a világban talált dolgok kombinálásával tudjuk bővíteni. Így ha például az egyik elkészített kártya nagyon jól alkalmazkodik a játékstílusunkhoz, akkor szimplán gyűjtünk még alapanyagot hozzá és többet gyárthatunk belőle a deckbe.
A paklinkat a határszámig akármilyen kártyával feltölthetjük, viszont az összes létező kártyát nem tudjuk majd egyszerre magunkkal vinni. Érdemes kitapasztalni, hogy melyik lap mivel működik jól együtt és aszerint építeni egy-egy szettet. Természetesen, mint minden jó kártyajátéknál, itt is vannak speciális effektek a kártyák alap tulajdonságain kívül. Például ilyen mechanika Discard és a Sacrifice, ami jó alapot adhat egy decknek. A Discard jelzésű lap a felhasználását követően valamennyi lap eldobására késztet minket, amelyet a Sacrifice akcióval ellátott lap esetén bónuszként felhasználhatunk.
A csaták azok a bejárható területen belül nyílnak meg egy rácsos rendszerben. Körökre osztott harcról van szó, amelyet a mana szabályoz. Minden kártyának van mana értéke és a rendelkezésre álló egységig használhatunk belőle egy körben. A játék részletgazdag pixel art stílust használ, ami ötvözve van egy nagyon limitált színpalettával és ezáltal egy teljesen egyedi látványvilágot teremt. A támadások és a lények amelyekkel találkozunk szintén részletgazdagon vannak kidolgozva és egészen meglepő effekteket állít elő ebből a szűk eszközkészletből az engine. Vannak teljesen életszerű állatok, növények, de egészen groteszk, már-már eldritch lényekkel is találkozni fogunk, így nagyon kíváncsi vagyok hová viszik tovább majd a teljes kiadásban a történetet.
A Palworld univerzuma még elérhetőbbé vált!
Ha a Risk of Rain 2 játékmenetét megtartva annak karaktereit cicákra cseréljük, akkor nem kapunk…
Egy mesebeli utazás a perzsa mitológia világába: Ez a The Tale of Bistun!