A CYGNI: All Guns Blazing egy nagyon látványos, Unreal engine alapon futó shoot ’em up játék, amelyben könyörtelen bullet hell pályákat kell túlélnünk, miközben különféle idegen járműveket semmisítünk meg földön és levegőben. A csaták során annyi vizuális effekt és robbanás van, hogy még Michael Bay is megirigyelné. A látványvilághoz hozzájárul még a pályákat felvezető cinematic is, amelyek a háttérsztorit mutatják be.
A játék harcrendszere egy alapvető mechanikára épül: pajzs és fegyver energia elosztása. Ha megöljük az ellenséges egységeket vagy űrhajókat, akkor powerupok esnek ki belőlük. Ezeket felhasználva állíthatjuk vissza pajzsunkat vagy növelhetjük tűzerőnket. Ezt valós időben oda-vissza cserélgethetjük, és ennek elsajátítása lesz a legfontosabb dolog a végigjátszásunk alatt. A két rendszer ereje a hajónk körüli kék és piros sávokkal van jelezve. Elég vegyes érzéseim vannak a rendszerrel kapcsolatban. Nagyon sokszor jobban megéri folyamatosan tekerni a shieldre mindent szimplán a hatalmas mennyiségű és szinte követhetetlen lövedék felfogása miatt.
Összesen 7 pálya áll rendelkezésünkre, de azok cserébe meglehetősen hosszúak. Ez sajnos talán az egyik legnagyobb negatívuma is a játéknak. A pályák közben nincsenek checkpointok, így ha elszámoltuk a pajzshasználatot és meghaltunk, akkor mehetünk újra a pálya legelejére. Szinte a játék próbál minket ebbe az irányba terelni egyébként és arra ösztönözni, hogy fejlesszük a hajónk felszereléseit. Kicsit fura az is, hogy a tutorialban megismerünk olyan dolgokat, amiket majd később unlockból szedhetünk egyáltalán össze.
Amennyiben mégis eljutunk egy-egy bossfightig, akkor egy tényleg nagyon látványos harcban lesz részünk. Már a legkönnyebb módon is elég sok lövést elbírnak és megtáncoltatják a játékost a monitor körül. Jó lenne esetleg egy boss rush mód vagy hasonló, ahol mondjuk az igazán komoly nehézségi fokozatokhoz felkészülhetnénk a csatákra és megtanulhatnánk a ritmust hozzájuk. Sajnos nem túl sok mechanika van viszont az egyes boss csatákban, ami vagy a pénz vagy az idő hiányára vezethető szerintem vissza.
Űrlények, barátság és humor, ahol John után Zark a kukásdoboz lohol
A Danganronpa és az AI:The Somnium Files írói egy közös projekttel állnak elő, melyben a…
Az AI Limit egy anime stílusú Soulslike mely a stamina rendszer kidobásával egy sokkal agresszívabb…
Ha szereted a szimulátorjátékokat és vonzanak a felújítási projektek, akkor a Sports: Renovations pontosan neked…
Engedd, hogy elragadjon egy varázslatos fantáziavilág, ahol a hagyományos asztali játékok öröksége ötvöződik a modern…