Nehéz lenne leírni, hogy pontosan minek is nevezhető a Children of the Sun. Igazából egy olyan puzzle játékról beszélünk, ahol a célunk az, hogy egyetlen leadott mesterlövés puska golyóval egy teljes térképnyi embert megöljünk és mindezt úgy, hogy a lehető legmagasabb pontszámot érő combot hozzunk össze belőle. Mind a játékmenet, mind a grafikai stílus nagyon egyedi. A látványvilág picit a Killer7-t idézte számomra, de jóval túlmutat azon. Viszont egyúttal azt is le kell szögeznünk, hogy aki érzékeny a videojátékok fényeffektusaira, annak valószínűleg odafigyeléssel érdemes csak kipróbálnia.
A koncepció kezdetben egyszerű: válassz egy kiinduló pozíciót, lőj és navigáld végig a golyót az ellenfeleidben. Itt már bejön az első érdekes mechanika, hogy minden találat után „újra lőhetjük” a töltényt a találat helyszínéről. Ha ezt elég gyorsan és elég ügyesen tesszük akkor ezzel mászhatunk a leaderboard tetejére. A pályák során egyre nehezebb környezetek, mozgó célpontok és takarásban lévő emberek találhatók majd. Ha megszakad a golyó útja (nem talál el senkit vagy falba pattan, stb), esetleg kimegy az aktuális pályát határoló limiten, akkor sikertelen volt a kísérlet.
Ahogy haladunk előre a történetben bizarabbnál-bizarabb jelenetekkel találkozunk. Ezt fűszerezi még meg a töltény irányításának további mechanikája is: a kilőtt golyó repülés közbeni csavarása. Ez némileg a Wanted filmet idézi, és elég látványos, ugyanis a lövedékre rögzített kamera szemszögéből látjuk az eseményeket. Így lehetőségünk van becsavarni a lövedéket fedezékben lévő célpontokra vagy esetleg korrigálni, ha belemozdult menet közben az AI karakter.
Ha ez még mindig nem volna elég, akkor később megjelennek páncélozott célpontok is, akiket csak úgy találhatunk el, ha felgyorsítjuk a lövedék sebességét. Ehhez viszont az szükséges, hogy legyen egy kis repülési ideje a tölténynek, ami alatt felgyorsulhat és ezáltal átüti a páncélozást. Ezt sokszor úgy tudjuk elérni például, ha a levegőben repülő madarakba lövünk és onnan vissza a földfelszín felé lőve meggyorsítjuk. Ha még ez sem lenne elég, akkor minden pályán van egy elég trükkösen megfogalmazott cél, amelyet teljesítve bónusz pontokat kaphatunk. Például az egyik pályán lévő utasítás arra vezet rá, hogy a bejárati ajtón keresztül vezetve kell valakit lelőjünk.
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…
Megérkeztek az első téli napok, és ezzel kezdetét vette a World of Tanksben a várva…