A Builders of Greece ahogyan a neve is mutatja egy görög témájú városépítő játék. Egy maréknyi emberből kell felépítenünk egy virágzó várost, amely mind katonailag, mind gazdaságilag megállja a helyét a lakosok változó igényeinek tükrében. Az első nagyobb content update által egy vallási rendszer is érkezett a mechanikák közé, amely még több épülettel és resource menedzseléssel ruház fel minket.
A játék elején az alapvető szükségletek kielégítése lesz a célunk limitált ember és nyersanyag mellett. Ebből kell egy stabil termelést előállítani. A tenger közelsége miatt a halászat lesz az egyik legfontosabb étel termelő épületünk, így érdemes a víz közelségéhez tervezni a kezdő fázisunkat. Ezután pedig szépen lassan egyre szélesebb körben építjük ki a lakó és termelő házakat. Eddig lényegében elég szokványos városépítő mechanikákkal találkozunk.
Ahogy népességünk nő és kezdünk anyagilag is egyre erősebbre duzzadni, akkor már a lakosok igénye is megnő a komolyabb erőforrások és előállított termékek felé. Ezeket néha eldöntendő események is kísérik, amelyek gyors adaptálásra késztetnek minket. Szerencsére több, a játékminőséget javító frissítés is érkezett már a Korai Hozzáférés alatt. Ilyen például az épületek relokálásának lehetősége, amely megkönnyíti az optimális városkialakítást nyersanyagvesztés és időpazarlás nélkül.
Azért, hogy ne legyen túl könnyű a játék külső nyomás is leselkedik ránk. Időnként támadást indítanak ellenünk, ami ellen fel kell készülnünk seregekkel és feláldozható nyersanyagokkal. Jelenleg elég kezdetleges ez a rendszer, lényegében egy „kinek nagyobb a száma” összecsapás. (a következő lépés lesz a roadmap során ennek fejlesztése). A most nemrégiben hozzáadott „Nagy Emberek” frissítés további bónuszokat és célt ad a városunk építéséhez. De ha csak egy szépen összerakott várost akarunk létrehozni, akkor a nyugodtabb Sandbox módban lehetőségünk van erre. A homokozó rész már most elengedő tartalmat szolgáltat ehhez, de aki egy kicsit komplexebbre vágyik, az még egy kicsit várjon a roadmap előrehaladására.
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…
Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…
Az ATLUS 35 évnyi tapasztalattal, a Persona és Shin Megami Tensei sorozatokból merítve és rengeteg…