A Devolver Digital az utóbbi időkben sok fura indie játékot karolt fel, de minden alkalommal azt mondhatom el, hogy ahol a nevük ott van, azzal a játékkal nem foghatunk mellé. Nincs ez másként ennél a játéknál sem. Egy nagyon szimpla arena shooternek vagy jelen esetben inkább dobálásnak indul, de nagyon gyorsan annyi mechanikával bővül karakterünk készlete, hogy nagyon hamar átcsap egy pörgős, stratégiázós játékmenetbe. A játék nem kifejezetten hosszú, amit sokan negatívumnak fognak találni, de az időtartalma alatt folyamatosan csatáról csatára haladunk filler nélkül. A sztorin kívül találunk egy NG+ módot és egy no-hit kihívást is. Az utóbbit kizárólag a hardcore játékosok számára ajánlom.
A kezdő skillset nagyon egyszerű: eldobod a bumerángot, visszahúzod a bumerángot. Ehhez a játék során teleportálást, kill streak bónuszt, hit chain combokat, chargeolt lövést és egyebeket kapunk. Ezek ráadásul nem csak a lehetőségeinket bővíti, de néhány ellenfélnek feltétele hogy egy bizonyos speciális képességgel célozzuk be. Természetesen a bumerángunk újratölteni nem kell, de néhol annyira sok ellenféllel találjuk szemben magunkat, hogy időnk se lenne rá. A játék ritmusára viszont gyorsan rá kell érezni, mert néhány csata után már a levegőben ugrálva és időt lassítva kell mozgó célpontokra vadásznunk.
A harcok minden esetben valamilyen arénában történnek. A játék hagy időt arra hogy körbenézzünk a csata előtt, ugyanis játékos inputra indul csak el a harc. Szinte minden alkalommal egy megadott számú ellenséget kell kiiktatni, akik az összes ellenség között mozognak csak egy jelölés van rajtuk. Ez szinte minden esetben jól kivehető hogy melyik egy objective és melyik csak szimpla ellenfél. Néhány kisebb termetű lény esetében viszont nem mindig vehető észre könnyen. Vannak olyan lények is, akiknek specifikus pontját támadhatjuk. Például az egyik lénynek miután a shieldjét leütöttük a hátán lévő piros részt kell megütni. Ez az első találkozáskor biztos, hogy sokaknak gondot fog okozni.
A játék képi világa elég egyedi. Élénk színeket használ és egyfajta kézzel festett textúrája van. Az élénk színek nagyon jó választás, ugyanis az ellenfeleink mind nagyon sötét, fekete tinta szerű lények, így könnyen kivehetők. Jó megoldás a játékban az, hogy ha közel vagyunk egy ellenséghez, akkor besötétül a monitor széle, ezzel figyelmeztetve minket, hogy ha közelebb megyünk megsérülünk. A pörgős ugrándozások közben ez egy hasznos indikátor. Ahogy a képi világ is, a zene is egyfajta ázsiai világot idéz. Sok különböző hangszert használ és a csatába be- és kilépéskor elég zökkenőmentesen váltogat a tempók között. Kiemelném még, hogy az időlassítás képessége tükröződik a háttérben szóló zenében is.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…