A Battalion 1944 egy gyors, pörgős, második világháborús játék, ami egészen a 2000res évek elejére repít vissza minket. Az első két CoD játék világát teljes mértékben megkapjuk itt a modern killstreakek és hasonló dolgok nélkül. Ha a bunnyhoppolás és a gyors, pörgős játékmenet a kedvenced, akkor érdemes egy pillantást vetned a játékra. A Square Enix támogatását is megnyerte a játék, így az ő kiadásukban jelenik majd meg.
A jelenleg még Early Access fázisban lévő játék ugyan küzd a formára jellemző problémákkal (mint például a relatív kicsi játékosbázis), de az már most is látható, hogy mik a céljaik a készítőknek a címmel. Azt is elárulták, hogy körülbelül egy évet tölt majd a játék Early Accessben, és ezalatt egy alacsonyabb áron vásárolható meg, mint majd a kiadás pillanatában. A játék fókuszában az 5v5 csaták állnak, gyors tűzharcokkal, és launchnál 6 játékmóddal. Ha csak casual lövöldére vágysz, akkor is megtalálhatod amit keresel.
A játék Kickstarteren kezdte pályafutását, ahol három napon belül el is érte a kitűzött célját. A backerek természetesen külön jutalmakban részesülnek. Emellett a modern játékokban divatos loot ládák is találhatók minden szintlépésnél, amiben eladható fegyver skineket találhatunk (akár csak CS:GOban). Ezek semmilyen hatással nincsenek a játékmenetre, szimplán „jobban néznek ki”.
Különböző játékmódok és matchmaking lehetőségek állnak rendelkezésünkre jelenleg: Capture the Flag, Domination, Team Deathmatch, Free For All, és emellé egy kicsit összetettebb Wartide játékmód, amit júniusban terveznek az alapoktól újragondolni. Az átdolgozás részleteit itt olvashatjátok. Lényegében egy token rendszert vezetnek be, hogy a teljes dominálást el lehessen kerülni, ha valamelyik csapat több kört nyer egyhuzamban. Használhatunk ranked vagy unranked keresést is. A készítők szerint skill alapján történik a matchmaking, ami kiértékeli a teljesítményedet és az alapján rak össze a tudásodhoz méltó emberekkel.
A grafikáról az Unreal Engine 4 gondoskodik, és igen csak jól teszi a dolgát. Alaposan kidolgozott grafikát találunk mind a karakter, mind a környezet modelljein viszonylag alacsony rendszerkövetelmények mellett. Elég sok grafikai beállítást is kapunk, amivel kisajtolhatunk extra FPSeket, ha szeretnénk a maximumot kihozni belőle. Viszont valami miatt nagyon gyakori a hosszú betöltési idő, még akkor is, ha csak elindítjuk a játékot és a főmenübe töltünk be. A játékban dedikált szerver és LAN támogatás is található, ami a moddereknek és baráti köröknek egy jó hír lehet.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…