Oldal kiválasztása

2018-ban 34 milliárd forintot költöttek videojátékokra a magyarok

2018-ban 34 milliárd forintot költöttek videojátékokra a magyarok
5 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A tavalyi évben a magyarok 118 millió dollárt (kb. 34 milliárd forintot) költöttek játékokra és játékokon belüli vásárlásokra – derült ki a NewZoo és a Wargaming által közzétett adatokból.

A játékok hazai népszerűségét jól szemlélteti a WoT, hiszen az asztali számítógépes verziója több mint 629 000 regisztrált felhasználóval büszkélkedhet! „A magyar piac rendkívül fontos a Wargaming számára. A Wargaming-játékok Magyarországon regisztrált felhasználói fiókjainak száma 1 639 888, ami egy igazán elismerésre méltó szám” – jegyezte meg a NewZoo adataival kapcsolatban Karel Drda, a kelet-európai régió közönségkapcsolati felelőse.

Ugyan a közép-európai számok nem érik el a magasabb, nyugat-európai számokat, és ennek oka nemcsak a lakosok számában keresendő, hanem az adott országok gazdasági teljesítményében és a fogyasztói szokásokban is, azonban a növekvő számok azt mutatják, hogy a videojátékokat készítő cégek nem hagyhatják figyelmen kívül a kelet-közép-európai országokat.

A videojátékokra legtöbbet költő országok toplistája

  1. Németország – 6012 millió dollár (kb. 1727 milliárd forint)
  2. Egyesült Királyság – 5616 millió dollár (kb. 1613 milliárd forint)
  3. Franciaország – 4091 millió dollár (kb. 1175 milliárd forint)
  4. Spanyolország – 2735 millió dollár (kb. 786 milliárd forint)
  5. Olaszország – 2689 millió dollár (kb. 772 milliárd forint)
  6. Oroszország – 1810 millió dollár (kb. 520 milliárd forint)
Translate »